Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Java geinstalleerd maar programma's werken niet?

Pagina: 1
Acties:

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 14:50
Ik heb de allernieuwste java geïnstalleerd, maar vreemd genoeg wil het de laatste tijd op magische wijze niet werken.

Als ik een java-programma opstart, krijg ik heel snel het volgende te zien, die ik nog net in de printscreen heb kunnen opvangen:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/358xeh2.png

Wat te lezen valt is dat iets uit het programma RSbot zou dus ontbreken in het main gedeelte (ben ook maar een noob in java).

Vreemd genoeg is dit een paar weken geleden nooit gebeurd, opeens gebeurt het. Op Windows 7 nog wel.

Dit gebeurt ook bij andere java-programma's.

Wat kan ik doen? |:(

• melkislekker
niemand?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
werkt het wel als je het op een map in de root van de C schijf zet? Wat is trouwens de file waar hij naar kijkt in de 1e regel? het lijkt net of er "110/jar" staat...

Desktop | Server | Laptop

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:00

Standeman

Prutser 1e klasse

En als je via de shell intikt: java -jar C:\Users\yahoo\Desktop\RSBot-110.jar ? Het lijkt erop dat tijdens de installtie van de JRE iets fout is gegaan met de manier hoe jar's automatisch opgestart worden. (bijv. zonder de -jar optie)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 11:43

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Heeft dit er misschien wat mee te maken?

edit:

Verder geen idee wat dit programma doet hoor, maar ik kwam het tegen tijdens zoeken

[ Voor 29% gewijzigd door Marlibica op 19-03-2010 10:28 ]

Sign here against sigs

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:00

Standeman

Prutser 1e klasse

Marlibica schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:27:
Heeft dit er misschien wat mee te maken?

edit:

Verder geen idee wat dit programma doet hoor, maar ik kwam het tegen tijdens zoeken
Lijkt me stug. De applicatie wordt niet eens gestart.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• melkislekker
Rupie schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 07:30:
werkt het wel als je het op een map in de root van de C schijf zet? Wat is trouwens de file waar hij naar kijkt in de 1e regel? het lijkt net of er "110/jar" staat...
Dan komt het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1sfhw5.png

Geen verschil dus

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
maar die bovenste regel vind ik nog altijd vreemd, je het normaal dat daar 'bestandsnaam' /jar staat? is mij nooit eerder opgevallen namelijk die '/'

Desktop | Server | Laptop

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Toevallig een 64-bit installatie?
Daar staat de javaw.exe in de Program Files (x86) folder en het gebeurt dan wel eens dat een java app die niet kan vinden.

Makkelijk op te lossen door het gewoon van uit de cmd te draaien.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• melkislekker
IStealYourGun schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:23:
Toevallig een 64-bit installatie?
Daar staat de javaw.exe in de Program Files (x86) folder en het gebeurt dan wel eens dat een java app die niet kan vinden.

Makkelijk op te lossen door het gewoon van uit de cmd te draaien.
Het is geen 64-bit installatie.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dan nog, start het op vanuit de command prompt dan zit je niet met het geklungel van screenshots en kunnen we de fout duidelijk lezen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• melkislekker
IStealYourGun schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:35:
Dan nog, start het op vanuit de command prompt dan zit je niet met het geklungel van screenshots en kunnen we de fout duidelijk lezen.
O bedoel je het in die trant, voila:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/245j908.png

Veel duidelijker te zien wat er staat, maar nog steeds onduidelijk WAT er mis is, aangezien dit gebeurt bij elk java-applicatie.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

En wat gebeurt er als je "java -jar RSBot-110.jar" doet?

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 11:51
Is dat alles wat er in het gedownloade bestand staat? Verder is dit gewoon ondersteuning aan warez, iets dat niet mag.

• melkislekker
IStealYourGun schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:05:
En wat gebeurt er als je "java -jar RSBot-110.jar" doet?
Dan gebeurt er juist helemaal niets. Het blijft haken en er wordt niets uitgevoerd:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/o0uovo.jpg

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:
Ofwel is de installatie niet goed uitgevoerd (duh), ofwel zijnde paden niet correct ingesteld.

Je kan eventueel eens proberen door de applicatie uit te voeren vanuit de java/bin installatie folder en the PATH variabelen na te kijken op je installatie, maar volgens mij ben je beter de installatie volledig te uninstallen en de handel terug te installeren. http://www.java.com/en/download/help/uninstall_java.xml

Gebruik misschien ook om te testen een iets betrouwbaardere applicatie, denk maar aan JDisk.

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-10 13:28
melkislekker schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 01:01:
[...]

Dan gebeurt er juist helemaal niets. Het blijft haken en er wordt niets uitgevoerd:

[afbeelding]
Misschien is dat juist het principe van het programma. Het lijkt er namelijk in je screenshot wel op dat het programma fatsoenlijk werkt (geen foutmeldingen, dat hij blijft 'hangen' in console is normaal bij Java apps.). Denk je er wel even aan dat Runescape bots illegaal zijn plus dat hoogstwaarschijnlijk ook deze bot gewoon probeert je password te stelen?

• melkislekker
IStealYourGun schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:25:
Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:
Ofwel is de installatie niet goed uitgevoerd (duh), ofwel zijnde paden niet correct ingesteld.

Je kan eventueel eens proberen door de applicatie uit te voeren vanuit de java/bin installatie folder en the PATH variabelen na te kijken op je installatie, maar volgens mij ben je beter de installatie volledig te uninstallen en de handel terug te installeren. http://www.java.com/en/download/help/uninstall_java.xml

Gebruik misschien ook om te testen een iets betrouwbaardere applicatie, denk maar aan JDisk.
Uninstallen werkt helaas niet op die manier, aangezien ik windows 7 heb. Ook een up-to-date installatie schijnt niet te helpen.

Betreft JDisk, bij het opstarten komt hetzelfde bericht als bovenstaande :/

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

ook als je die opstart in de command line met java -jar ...

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:39
Ik keek even naar RSBot.com, volgens mij een gevalletje RTFM:

# 4. Unzip (extract) botclient.zip to a new folder such as C:\CS BotClient\ or some other location on your computer you see fit. You can do this by using the windows extract tool or some other program like WinRAR. (If your system is asking you to overwrite files then you need WinRAR to extract)
# 5. Click on install-windows.bat. NOTE: Make sure you run in administrator mode.
# 6. Select the Windows 32bit option for 32 bit processors or the Windows 64bit option for 64 bit processors. Most users will have 32 bit processors.
# 7. Select the current version of the bot client you want to install.
# 8. Click the Install button.
# 9. The bot client is now installed. Double click run.bat to start your bot client!

Maw, kijk eens in run.bat, mss geeft die nog een heleboel command-line args?

[ Voor 89% gewijzigd door Dnomaid op 23-03-2010 15:05 ]

Pagina: 1