Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

webcam werkt ineens niet in de nieuwste msn.

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
Vanavond kreeg ik ineens in de gaten dat ik mijn webcam op msn niet meer kon inschakelen. Hij werkt wel maar kan alleen een videogesprek inschakelen.
Webcam is een Sweex Hi-Def 5M Webcam USB 2.0 en draai windows XP met alle updates.. Iemand hier een oplossing voor?
Heb al flink wat gegoogled maar niks gevonden. Virusscanner heb ik zelf niet draaien. Heb trouwens verder niks geupdate qua software..maar webcam werkt verder wel met andere software

[ Voor 11% gewijzigd door QSYS op 18-03-2010 02:02 ]

• QSYS
ff een licht kickje :D

• QSYS
Niemand die hier iets over weet?

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat heb je nog meer geprobeerd naast Google? Aangesloten op een andere PC? Andere webcam geprobeerd?

• QSYS
Heb geen andere pc meer.. maar ik las alleen maar dat meerdere mensen hier ook problemen mee hadden op google.. En verders nergens oplossingen..:( Het is ook allemaal niet logisch.. is zelfs met een verse windows xp ook.. Drivers zijn allemaal up2date ..

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Als er op 't internet geen oplossingen te vinden zijn en maar wel klaagzang over dat er meerdere problemen zijn, lijkt 't me niet echt dat er hier wel iemand rondloopt met 'n oplossing.

Edit: Oh, ik begreep dat er op internet staat dat er geen oplossingen voor zijn, maar dat bedoelde je niet?

[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Awesome op 26-03-2010 17:46 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

QSYS schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:44:
Heb geen andere pc meer.. maar ik las alleen maar dat meerdere mensen hier ook problemen mee hadden op google.. En verders nergens oplossingen..:( Het is ook allemaal niet logisch.. is zelfs met een verse windows xp ook.. Drivers zijn allemaal up2date ..
Werkt hij buiten MSN wel nog steeds en ook volledig?

Klinkt als een faal aan de kant van MSN... Maar beter het zekere voor het onzekere ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat is er veranderd? Had je net msn geupdate of werkte het eerder wel in de nieuwste msn? Of zijn misschien de drivers geupdate? (door jou of met een windows update).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• QSYS
Het probleem doet zich al voor vanaf een kale windows met alle juiste drivers en msn er op. Ook heb ik daarna natuurlijk met drivers lopen spelen.. maar het blijft hetzelfde.. Buiten msn om doet hij het gewoon perfect.. niks mis mee.. Ik had ook al het gevoel dat het aan msn lag..
Maar ik mijn gevoel is helaas niet alwetend en als toevallig iemand een oplossing ofzo weet.. tja.. of iedeeen heeft.. dan ben ik zeker niet de beroerdste om dat uit te proberen. Heb ook geprobeert met de mic uit die er in zit.. maar ook weer geen resultaat.. Soms doet ie het en dan ineens heel lang weer niet.. En in de tussentijd is er echt niks op mijn pc gekomen of afgegaan. Ja wat muziek maar meer ook niet of films.. :D
Pagina: 1