Hoe gaat activatie abbonement + nummerbehoud in z'n werk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:29
Hoi,

Morgen wordt volgens T-Mobile mijn abbonement geactiveerd.

Ik heb een abbonement bij ze afgesloten en heb nummerbehoud aangevraagd (ik ga van T-Mobile prepaid naar T-Mobile abbonement).

Ik wacht nu al een tijdje tot het allemaal werkt (de nieuwe SIM kaart staat steeds op "Beperkte service" of "Geen service" (afhankelijk van de telefoon)) dus ik wil zo snel mogelijk er gebruik van kunnen maken.

Maar hoe gaat dit precies? Is de verbinding op m'n oude SIM kaart ineens weg (Geen service krijg ik dan te zien denk ik?) of moet ik eerst de oude SIM uit de telefoon halen, even wachten en dan de nieuwe erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:52
De oude prepaid kaart zal ineens geen bereik meer hebben en niet meer kunnen bellen etc :). Dat is voor jou het teken je nieuwe SIM erin te doen ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-10 15:47

KoudeAardbei

Moderator

Zodra ontvangst wegvalt, simkaart omwisselen en telefoon opnieuw opstarten.
wil het niet lukken , bijvoorbeeld allebei ontvangst, of allebei niet.
Ga dan even naar de winkel waar je hem hebt afgesloten, of bel de klantenservice van je OUDE provider, zij kunnen dan zien voor waneer hij definitief gepland staat.

edit: zelfde provider, dus gewoon t-mobile klantenservice bellen dan!

[ Voor 10% gewijzigd door KoudeAardbei op 17-03-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:29
Hij werkt al :D

Alleen het nummerbehoud hebben ze nog niet geregeld :S Als ik onze huistelefoon bel zie ik nogsteeds dat 'nieuwe' nummer in beeld, en niet m'n oude vertrouwde :O

Maar als ik bel naar 1202 hoor ik wel wat voor abbonement ik heb. Kan ik er dan vanuit gaan dat ik veilig op internet kan, zonder dat ik over een maand een gigantische rekening krijg?

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 18-03-2010 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Een keer je toestel uit- en aanzetten wil ook weleens helpen om dit soort wijzigingen actief te laten worden...

Als je prepaid niet meer werkt, zou je abo het moeten doen met je oude nummer.
Dus even toestel uit en aanzetten, anders klantenservice bellen.

Hou er rekening mee dat een portering 24 uur kan duren voor alles helemaal actief is.

Zomaar gaan internetten zou ik ff laten. Bel de klantenservice ff, dan weet je het zeker.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200