Goh, wat is mijn glazen bol weer wazig vandaag... Wat heb je zelf al geprobeerd? Staan de drivers nog goed geinstalleerd? Heb je nieuwe drivers geprobeerd? Staat er niet heel toevallig de verkeerde geluidsuitgang geselecteerd?
Met zo'n topicstart ga je het echt niet redden hier
Met zo'n topicstart ga je het echt niet redden hier
Check eerst even of er wel een speaker-icoontje bij je klok staat en of hier geen streep door staat (dat betekent dat het geluid gemute is).
Het helpmij-forum is wat laagdrempeliger, daar kan je waarschijnlijk beter je vraag stellen.
Ha Arvid!
Het helpmij-forum is wat laagdrempeliger, daar kan je waarschijnlijk beter je vraag stellen.
Ha Arvid!
Dus je denkt ik ga het een keer niet over Ziggo hebben, maargoed. Als je wilt dat wij jou helpen moet je iets meer informatie geven, zo werkt dat hier op Tweakers.
Verder stellen we het op prijs als je aangeeft wat je zelf al hebt gedaan, zodat wij geen tachtig dingen gaan opnoemen en jij vervolgens tachtig keer zegt 'heb ik al gedaan'.
Get the point...
Verder stellen we het op prijs als je aangeeft wat je zelf al hebt gedaan, zodat wij geen tachtig dingen gaan opnoemen en jij vervolgens tachtig keer zegt 'heb ik al gedaan'.
Get the point...
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
er staat bluetooth audio maar dat is het enige wat ik kan kiezen (tot nu toe)
ik heb drivers geupdate
realtek gedownload
ik heb drivers geupdate
realtek gedownload
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 23:09 ]
Wat ik mis in de topicstart is informatie hoe het kwam dat het geluid uitviel. Je geeft aan dat je drivers heb geupdate maar heb je alleen de drivers van je geluidskaart geupdate of ook andere componenten?
In eerste instantie lijkt het mij een softwarematig probleem. Dit topic sluit ik en lijkt Client Software Algemeen mij het juiste subforum hiervoor om daar een topic te openen
In eerste instantie lijkt het mij een softwarematig probleem. Dit topic sluit ik en lijkt Client Software Algemeen mij het juiste subforum hiervoor om daar een topic te openen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()