Hallo Pro's,
Hier een berichtje van een beginnende webknutselaar. Ik heb in het verleden wat geknutseld met Dreamweaver, maar heb er te weinig verstand van om een mooie, strakke website in te maken.
Op aanraden van een vriend van me heb ik gekeken naar wordpress templates op de site van Themeforest.
Daar heb ik een mooie template gevonden die ik graag zou willen gebruiken voor mijn bedrijfswebsite in combinatie met wordpress.
De volgende stappen heb ik reeds ondernomen:
Wil overigens niet zeggen dat ik open sta om nieuwe dingen te leren.
Weet na 30 minuten doorspitten forum dat ik een TS ben...
Hier een berichtje van een beginnende webknutselaar. Ik heb in het verleden wat geknutseld met Dreamweaver, maar heb er te weinig verstand van om een mooie, strakke website in te maken.
Op aanraden van een vriend van me heb ik gekeken naar wordpress templates op de site van Themeforest.
Daar heb ik een mooie template gevonden die ik graag zou willen gebruiken voor mijn bedrijfswebsite in combinatie met wordpress.
De volgende stappen heb ik reeds ondernomen:
- Eigen domeinnaam en hosting draait al een tijdje: staat nu alleen nog maar bedrijfslogo op m.b.v. Dreamweaver.
- Bij wordpress.com een id aangemaakt en een .wordpress.com blog aangemaakt.
- De support bij zowel wordpress als themeforest doorgespit om te ontdekken hoe ik de template kan gaan gebruiken in wordpress.
- Zelfde verhaal voor hoe ik wordpress op mijn eigen domeinnaam kan zetten.
- Heb in dit forum (bijna) alle topics over wordpress doorgespit.
Wil overigens niet zeggen dat ik open sta om nieuwe dingen te leren.
Weet na 30 minuten doorspitten forum dat ik een TS ben...