Het volgende probleem heb ik al de nodige uurtjes inzitten maar wil niet lukken het werkend te krijgen.
We draaien een SBS 2003 met hierop exchange 2003
2 pda's synchroniseren de agenda en mail van de exchange server dmv activesync
Dit werkte prima tot gisteren, de OWA gaf het probleem "Login time out" na wat zoekwerk op internet kwam ik erachter dat dit te maken heeft met het wachtwoord van de gebruiker IUSR_Servernaam.
De oplossing zou zijn het wachtwoord van de gebruiker resetten en opnieuw instellen.
Dit heb ik gedaan en hierna werkte OWA weer normaal.
Wel werd aangegeven dan je bij de mapbeveiliging (ISS -> eigenschappen standaard website) en dan bij de anonieme toegang ook het wachtwoord van dezelfde user diende te wijzigen.
Hierna via de command promp issreset uitgevoerd.
Echter konden hierna de pda's niet meer synchroniseren, tevens geeft OWA nu ook ineens aan "Service Unavailable". Ik heb de Exchange best practice analyser al geïnstalleerd en gedraaid maar hier kom ik ook niet echt verder mee.
Iemand bekend met dit probleem of heeft wellicht een oplossing?
We draaien een SBS 2003 met hierop exchange 2003
2 pda's synchroniseren de agenda en mail van de exchange server dmv activesync
Dit werkte prima tot gisteren, de OWA gaf het probleem "Login time out" na wat zoekwerk op internet kwam ik erachter dat dit te maken heeft met het wachtwoord van de gebruiker IUSR_Servernaam.
De oplossing zou zijn het wachtwoord van de gebruiker resetten en opnieuw instellen.
Dit heb ik gedaan en hierna werkte OWA weer normaal.
Wel werd aangegeven dan je bij de mapbeveiliging (ISS -> eigenschappen standaard website) en dan bij de anonieme toegang ook het wachtwoord van dezelfde user diende te wijzigen.
Hierna via de command promp issreset uitgevoerd.
Echter konden hierna de pda's niet meer synchroniseren, tevens geeft OWA nu ook ineens aan "Service Unavailable". Ik heb de Exchange best practice analyser al geïnstalleerd en gedraaid maar hier kom ik ook niet echt verder mee.
Iemand bekend met dit probleem of heeft wellicht een oplossing?