Wanneer ik mijn htc t7272 aan mijn pc wil aansluiten [windows 7], windows mobile device centre, outlook 2010beta) krijg ik eerst een vastloper. Vervolgens of een bsod in een fantastische kleur, of de pc start gelijk weer opnieuw op. Het rare is dat de ene keer al na enkele seconden het beel freezt en de andere keer pas na een half uur na van alles gesynct te hebben. De htc lijkt er helemaal geen problemen mee te hebben verder.
mobiel heeft wm6.1
rom 1.90.478.2 radio 1.02.25.19
ik heb geen idee waar het aan ligt, maar ik zou graag een paar tips krijgen hoe ik dit op zou kunnen lossen.
Geprobeerd heb ik al verschillende keren om outlook en office opnieuw te installeren: geen verandering ook niet met 2007, om het windows mobile device centre opnieuw te installeren, ook geen verandering.
alvast bedankt voor de moeite
mobiel heeft wm6.1
rom 1.90.478.2 radio 1.02.25.19
ik heb geen idee waar het aan ligt, maar ik zou graag een paar tips krijgen hoe ik dit op zou kunnen lossen.
Geprobeerd heb ik al verschillende keren om outlook en office opnieuw te installeren: geen verandering ook niet met 2007, om het windows mobile device centre opnieuw te installeren, ook geen verandering.
alvast bedankt voor de moeite