Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik kwam net een video tegen op Youtube van de Motorola Cliq. De allereerste Android (versie 1.5) van Motorola. Zover ik weet is dit toestel nooit uitgekomen in Nederland weet iemand waardoor dit komt?

nieuws: Motorola presenteert Android-toestel 'Cliq'

Ziet er wel uit als een leuk toestel, maar denk niet dat die ooit nog te verkrijgen zal zijn in Nederland...?

Iemand meer informatie over dit toestel? Volledig naam is trouwens Motorola CLIQ MB200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Blijkbaar is Nederland voor Motorola nog niet zo'n geweldige afzetmarkt (vinden zij tenminste ;) )

Zie ook de Milestone, er zijn meer dan voldoende nederlandse gebruikers die hun Milestone via Engeland of Duitsland hebben gekregen / gekocht of simpelweg uit de USA.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij interesseert dat toestel geen hond :) Dat zal Motorola ook gedacht hebben, want niet lang daarna kwamen ze met de Droid/Milestone, wat wel een hit bleek. Aangezien ze ook met vele nieuwe modellen komen denk ik niet dat ze er nog tijd in steken om dit toestel elders uit te brengen. Waarom wil je overigens deze? Er zijn vele andere goeie Android-telefoons.

Ik heb er ooit trouwens een topic over geopend: De Motorola Cliq. In Europa heet het toestel trouwens Dext.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Harry schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:49:
Blijkbaar is Nederland voor Motorola nog niet zo'n geweldige afzetmarkt (vinden zij tenminste ;) )

Zie ook de Milestone, er zijn meer dan voldoende nederlandse gebruikers die hun Milestone via Engeland of Duitsland hebben gekregen / gekocht of simpelweg uit de USA.
Klopt, maar als het goed is komt de milestone nog wel dus?
RoD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:18:
Volgens mij interesseert dat toestel geen hond :) Dat zal Motorola ook gedacht hebben, want niet lang daarna kwamen ze met de Droid/Milestone, wat wel een hit bleek. Aangezien ze ook met vele nieuwe modellen komen denk ik niet dat ze er nog tijd in steken om dit toestel elders uit te brengen. Waarom wil je overigens deze? Er zijn vele andere goeie Android-telefoons.

Ik heb er ooit trouwens een topic over geopend: De Motorola Cliq. In Europa heet het toestel trouwens Dext.
Aha vandaar dat ik er zo weining over kan vinden, Motorola heeft altijd andere namen in Europa, dat is ook zo -_-. En was gewoon meer interesse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:06:
Klopt, maar als het goed is komt de milestone nog wel dus?
Zeggen ze wel ja: nieuws: Nederlandse release Motorola Milestone rond maart

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Het laatste bericht dat ik hoorde (androidworld) is dat de milestone officieel met Android 2.1 op 26 maart zou worden 'gelanceerd' in Nederland.

Ben benieuwd, ik kan er verder niets over terug vinden. En eerder deze maand met Motorola rechtstreeks contact gehad over wanneer de Milestone in NL geleverd zou worden, maar dat wilden/konden ze niet zeggen.

Heb 'm dus toen maar via de bekende grijze import gehaald.

[ Voor 52% gewijzigd door Harry op 20-03-2010 10:43 ]

BMW 535D

Pagina: 1