Naar aanleiding van nogal veel problemen met m'n nieuwe ultraplex (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/139515) ben ik op zoek naar een 25 pins SCSI terminator voor mijn scanner.
Toen ik deze scanner kocht zat er geen terminator bij.
Ik heb net de hele gouden gids (regio breda) afgebeld; niemand die deze dingen verkocht.
Weet iemand mischien waar ik zo'n terminator kan kopen, en wat deze kosten?
Of heeft iemand er mischien nog een liggen die ik kan overkopen? Neem dan ff contact op via mail of icq.
Thnx
(voor de adjes: de reden waarom ik dit niet in V&A post is dat dit me nou echt een onderdeel lijkt waarvoor iemand niet in V&A gaat kijken; dat iemand toevallig heeft liggen ofzo; deze manier lijkt me dus een stuk effectiever...)
Toen ik deze scanner kocht zat er geen terminator bij.
Ik heb net de hele gouden gids (regio breda) afgebeld; niemand die deze dingen verkocht.
Weet iemand mischien waar ik zo'n terminator kan kopen, en wat deze kosten?
Of heeft iemand er mischien nog een liggen die ik kan overkopen? Neem dan ff contact op via mail of icq.
Thnx
(voor de adjes: de reden waarom ik dit niet in V&A post is dat dit me nou echt een onderdeel lijkt waarvoor iemand niet in V&A gaat kijken; dat iemand toevallig heeft liggen ofzo; deze manier lijkt me dus een stuk effectiever...)