Ok ik hoop dat ik goed genoeg heb gezocht voordat ik dit topic begon..maar ik kon echt helemaal niks vinden hierover. Ik ben namelijk bezig met een klein doe-het-zelf project en heb wat hulp nodig sinds ik niet volledig thuis ben in alle hardware die er op de markt ligt (begrijp me niet verkeerd, ik ben geen leek, maar ook zeker geen pro zoals er hier sommige rondlopen)... Ik ben in ieder geval op zoek om een kleine pc te bouwen. De oppervlakte is ongeveer de grote van een mini-itx bordje en hij mag maximaal 12-15 centimeter hoog zijn...de voeding mag buiten de kast plaatsnemen mocht dit nodig zijn! Ik ben echt op zoek om het meeste uit deze ruimte te halen. Ik heb zelf al naar de mogelijkheid gekeken om een zotac 9300-itx te plaatsen, maar het probleem is dat ik eigenlijk ook nog een dedicated grafische kaart wil aansluiten (dit hoeft niet de allernieuwste te zijn, als het maar past).
Ik heb daarnaast er ook aan gedacht om laptop onderdelen te plaatsen in de behuizing..omdat laptops een liggende grafische kaart hebben..Echt mensheid, ik kan niet genoeg benadrukken dat het systeem zo krachtig mogelijk moet zijn passend in de behuizing.. (ik heb de exacte afmetingen niet, maar het is ongeveer 19 bij 22 bij 12 cm hoog)...Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen ook al klinkt dit nogal redelijk bizar!!
ps. ik weet dat het moet kunnen want alienware heeft ook een redelijk beestje in een 11.6 inch laptop gepropt met hun m11x..maja dat zijn natuurlijk ook pro's
alvast heel erg bedankt in ieder geval voor jullie hulp!!!
Ik heb daarnaast er ook aan gedacht om laptop onderdelen te plaatsen in de behuizing..omdat laptops een liggende grafische kaart hebben..Echt mensheid, ik kan niet genoeg benadrukken dat het systeem zo krachtig mogelijk moet zijn passend in de behuizing.. (ik heb de exacte afmetingen niet, maar het is ongeveer 19 bij 22 bij 12 cm hoog)...Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen ook al klinkt dit nogal redelijk bizar!!
ps. ik weet dat het moet kunnen want alienware heeft ook een redelijk beestje in een 11.6 inch laptop gepropt met hun m11x..maja dat zijn natuurlijk ook pro's
alvast heel erg bedankt in ieder geval voor jullie hulp!!!