[acer] beeldscherm geeft rare pixsels

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:40
Beste, Tweakers

Ik heb momenteel een 17 inch scherm van acer die ik zo'n 4 a 5 jaar geleden heb gekocht. Toen der tijd heb ik hem meerdere malen (2) naar de verkoper gebracht die hem weer naar acer toe stuurde. Nu heb ik weer het zelfde probleem als 3 jaar geleden. Het kwam wel eens vaker voor dat het heel even gebeurde maar nu komt het steeds vaker terug. Nu is mijn vraag mag ik als koper verwachten dat dit product minimaal 5 jaar mee gaat, en heeft het zin om de strijd aan te gaan met Acer. En op welke punten sta ik sterk?

Nog even het probleem nader toegelicht:

Het scherm veranderd van kleuren (de pixels) dit is soms het hele scherm maar soms ook heel licht dat het maar bepaalde gebieden zijn. Het is lasitg uit te leggen maar het komt er op neer dat de pixels van kleur veranderen de pixels zijn dan. (soort ruis)

Mvg, Boris

EDIT: topic title typ foutje

[ Voor 23% gewijzigd door conara op 17-03-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2boris schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:47:
Nu is mijn vraag mag ik als koper verwachten dat dit product minimaal 5 jaar mee gaat
Nee. Computers worden vaak in 3 jaar afgeschreven (voor de belasting), en laptops verouderen vaak nog sneller.
en heeft het zin om de strijd aan te gaan met Acer. En op welke punten sta ik sterk?
Nee & geen. Gebruik de zoekfunctie (en zoek vooral in het Shopping Forum deel), dan zie je deze vraag vaker voorbij komen, maar bij meer dan 2 jaar kun je het wel schudden. En 4 tot 5 jaar is proberen het uit te melken, dus imo terecht dat je geen kans maakt.

IANAL.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 17-03-2010 17:53 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Nee, na 4 of 5 jaar heeft het geen zin meer.

Er zijn wel schermen waar je 5 jaar garantie op krijgt en er zijn ook wel schermen die 7-10 jaar mee gaan. Dan moet je echter niet bij een budget merk als Acer kijken en je moet ook niet in de goedkoopste serie gaan zitten van andere fabrikanten.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan lees je niet goed. 2 jaar en 5 jaar is een heel groot verschil; 2 jaar is zo een beetje de grens afhankelijk van het land, maar 5 jaar ga je nergens krijgen en is ook compleet onredelijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.