Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Helpdesk software prijzen

Pagina: 1
Acties:

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hallo allemaal,

Hier op mn werk zijn we aan het kijken naar een helpdesk pakket voor onze ict en facilitaire afelding. Ik heb al wat rondgegoogled (ook hier op tweakers) en heb een aardig beeld van alle spelers. Nu wilde ik graag voordat ik met hen in contact treed graag weten hoe duur ze ongeveer zijn. Ik kan ze natuurlijk bellen maar dan ga ik gelijk zo'n verkooptraject in en dat wil ik eigenlijk (nog) niet. Zijn er hier mensen die recent betrokken zijn geweest bij een dergelijk proces en ergens nog wat offertes of iets dergelijks hebben liggen die ik kan zien? Weet iemand of er tijdschriften zijn die ooit een vergelijking gepubliceerd hebben waar ik wat aan heb?

Bedankt alvast,

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 08:45
Garma schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:19:
Hallo allemaal,

Hier op mn werk zijn we aan het kijken naar een helpdesk pakket voor onze ict en facilitaire afelding. Ik heb al wat rondgegoogled (ook hier op tweakers) en heb een aardig beeld van alle spelers. Nu wilde ik graag voordat ik met hen in contact treed graag weten hoe duur ze ongeveer zijn. Ik kan ze natuurlijk bellen maar dan ga ik gelijk zo'n verkooptraject in en dat wil ik eigenlijk (nog) niet. Zijn er hier mensen die recent betrokken zijn geweest bij een dergelijk proces en ergens nog wat offertes of iets dergelijks hebben liggen die ik kan zien? Weet iemand of er tijdschriften zijn die ooit een vergelijking gepubliceerd hebben waar ik wat aan heb?

Bedankt alvast,
Zou je niet eerst eens het aantal kandidaten gaan verkleinen door te kijken welk pakket aan jullie eis voldoet? Een goedkoop pakket kan vaak meer organisatorische ellende opleveren dan gemak... Start eens met wat trial versies etc. etc.

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-11 23:46
Ik gebruik hier GLPI (http://www.glpi-project.org/) voor een MKB en dat vind ik fantastisch werken en is ook nog eens gratis. Of het ook handig is bij een groot bedrijf weet ik niet, het bied in ieder geval ondersteuning voor LDAP en je kan er met bepaalde plugins ook nog SNMP functionaliteit aan toevoegen.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:07

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Bij pakket selectie ga je toch eerst bepalen wat je requirements zijn, en niet eerst kijken welke pakketten er zijn?

Voor calll registratie tracking zijn er heel wat paketten (ook gratis), maar als je meer facliteiten wilt integreren neemt de keuze snel af.

Maar let er op dat welk pakket je ook kiest het bij de huidinge werkwijze past, anders wordt een software tool alleen maar een last, en minder productiviteits verbetering. (En legt er goed op of je organisatie alleen een bepaalde methode helemaal volgt, of alleen de termologie, maar goed, teveel gespeel met ITIL in name only gezien. )

Hint, om gratis pakketten te vinden om een paar daagjes mee te spelen zoek eens op GPL+ITIL en gpl+helpdesk.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Bedankt, dat hebben we ook al redelijk gedaan maar we willen ook graag naar de grotere kijken (bmc remedy, hp openview, frontrange, etc) omdat we ook goeie support etc willen. Die pakketten hebben zeer wazige websites, en demoversies staan er niet. Ik hoopte dat iemand wist in welke prijsklasse die pakketten ongeveer zitten.

• Danicom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06-2017
Ik hoor veel goede verhalen over TopDesk, trouwens zelf geen ervaring mee.

Serverkast.com

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 08:45
Danicom schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:09:
Ik hoor veel goede verhalen over TopDesk, trouwens zelf geen ervaring mee.
Gebruiken wij ook, mits het goed is ingericht werkt het prima!
Pagina: 1