[Win7] Meerdere C++ versies.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Waar ik mij de laatste tijd veel aan erger is de vele C++ namen die in mijn Software lijstje staat, en die zou ik graag als 1 willen hebben (dat ze allemaal op de nieuwste draaien ofzo) ofdat ze gewoon verdwijnen zonder dat mijn programma's kapot gaan... iemand een idee?

Fishticks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

installeer dan geen meerdere versies? :P

Maar ik heb meer moeite vandaag om voor de ogen te krijgen wat sommigen bedoelen met dat soort kreten ;)
Laat liever eens een screenshot/output zien dan van wat je bedoelt?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha is goed. Maar ik dacht als ik die installeer doen mijn games het niet meer :9 hier is een screenie. Nu zijn het er maar 2 maar op mijn vorige install windows waren het er 9 of 10 ofzo :9

http://i43.tinypic.com/iyinhz.png

en wil liever voorkomen dan dat het weer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 13:41
Hij bedoelt waarschijnlijk de Microsoft Visual C++ 2008 en 2005.

Op mijn Windows 7 zie ik alleen twee keer Microsoft Visual C++ 2008 (Redistributable en ATL Update) maar op sommige andere pc's zie ik daar ook nog wel eens 2005 versies tussen staan. Dit is dan denk ik bij Fishticks het geval, alleen weet ik niet hoe dit op te lossen.

Als je volgens mij die 2005 versies verwijderd doet de helft van je stuff het niet meer. Heb hier ook wel eens naar gekeken, maar ik denk dat je gewoon niet moet gaan perfectioneren op je Programma's en onderdelenlijst, want dan erger ik mij bijvoorbeeld ook aan Windows Live, omdat die ook 3 keer in je Programma's en onderdelenlijst staat, terwijl dit ook gewoon onder 1 kopje Windows Live kan, en dat je dan een venster krijgt waar je kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutjes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 12:13
heb er iets van 3 instaan maar heb ze allemaal nodig om m'n games te kunnen spelen want die maken dus gebruik van 1 van de 3 mja wat al gezegt word waarom perfectioneren hoet helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Zomaar verwijderen geeft de kans dat programma's niet meer naar behoren werken en "samen voegen" is ook niet mogelijk. Dit zijn libraries die nodig zijn om een programma gecompileerd met Visual C++, een apart item voor iedere versie, te draaien.

Hij staat er bij mij ook 12 keer tussen, maar verwijderen gaat zomaar niet omdat je niet kan zien voor welk programma hij geïnstalleerd is.

[ Voor 22% gewijzigd door CoolGamer op 17-03-2010 17:33 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Pagina: 1