Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Sinds een aantal dagen heb ik weer dat mijn Nokia N97 aangeeft dat er nog maar heel weinig geheugen vrij is (4Mb van de 77Mb).
Dit probleem heb ik anderhalve maand geleden ook al een keer gehad en heb toen mijn mobiel moeten opsturen, maar dit heeft 5 á 6 weken geduurd en wil hem dus niet weer zo lang kwijt zijn.

Als mijn mobiel aansluit op mijn laptop en kijk wat er allemaal op het C geheugen staat zie ik in totaal maar 440kb. Dus vind het een beetje vreemd dat er zoveel geheugen wordt ingenomen.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor om dit zelf op te lossen?
Of moet ik mijn mobiel toch echt weer laten opsturen?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14

musicer

Press any key to continue....

Na even snel een snel zoekopdrachtje kwam ik hier uit: http://discussions.europe...ne-Memory-full/m-p/528313 kijk maar of je er iets aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.
Heb met die tips daar 5 Mb vrij gemaakt, maar moet eigenlijk veel meer ruimte over hebben op C geheugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar heb je zelf al op gezocht? Heb je Google al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:36:
Waar heb je zelf al op gezocht? Heb je Google al gebruikt?
Heb ongeveer een half uur op google verschillende zoekacties gedaan en meerdere zoekpaginas door gekeken.
Deze zoekacties waren onder andere:
- Nokia N97 C Geheugen vol (Hierbij kreeg ik veel topics over mensen die klaagde dat er zo weinig C geheugen was en verder niet is met een oplossing)
- Cleaning Nokia N97 c memory (Kreeg ik wel een paar handige oplossingen, maar nadat ik die heb uitgevoerd kom ik nog niet boven de 10Mb vrij ruimte!

Als ik bij de specs van mijn C geheugen kijk staat er bij others: 45Mb, maar ik zou niet weten wat voor files dit zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-07 07:42
Ik heb toevallig vandaag mijn n97 opgehaald. Binnen 2 dagen hebben ze een andere cover erop gezet en ik heb 50 mb vrij ipv 10 mb eerst + firmware 21. Heb hiervoor zelf ook veel gegoogled naar oplossingen maar die werken heel vaak niet zo goed.
Pagina: 1