[Gezocht] Webserver met open poort 8080

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Hallo

Voor mijn eindwerk ben ik bezig met het schrijven van een applicatie die UDP pakketten opvangt op poort < 1024. Deze pakketten worden verstuurd van een mobiel device over GPRS, nu ben ik nog steeds opzoek naar een mobiele provider waarbij ik zeker ben dat er een outbounding connection mogelijk is op een zo een poort. Na enkele pogingen dit te achterhalen met helpdeskers en verkopers ben ik net op het geniale idee gekomen om gewoon een webpagina op te vragen op poort 8080 met een demo toestel in hun winkel.

Echter blijken dit soort van websites zeldzaam geworden. Heeft er iemand toevallig op dit moment een webserver draaien op die poort? Of kent er iemand er eentje?

Bedankt

Edit: mijn excuses ik zat al een tijdje te googlen naar zo een website maar blijkbaar gebruikte ik de verkeerde woorden. Bij: website 8080 krijg je wel enkele hits. Sorry voor het openen van een topic, maar alternatieven mogen nog steeds. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door IStealYourGun op 17-03-2010 15:14 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 11:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zijn er providers die OUTBOUND connecties naar poorten boven de 1024 dicht zetten dan?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
• '<' is het kleiner dan teken.
• HTTP gaat niet over UDP

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:56:
Zijn er providers die OUTBOUND connecties naar poorten boven de 1024 dicht zetten dan?
Om skype tegen te gaan?

@ Voutloos (de ironie)
Het moest inderdaad met een > zijn :), ik weet dat http niet over udp gaat, maar als dat lukt dan zal UDP vermoedelijk ook wel lukken. Het project kan in het slechtste geval nog worden omgebouwd zodat het TCP toelaat. UDP is gewoon interessanter.

Ik heb het uiteindelijk niet nodig gehad, bij BASE hebben ze rechtstreeks naar de technische support gebeld en na enkele keren te zijn doorgeschakeld hadden ze de juiste support vast en die kerel wist waarover ik het had en kon me zeggen dat de meeste uitgaande gewoon open staan. Die is trouwens het meest interessante.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat