Toon posts:

Computer in elkaar zetten adhv BBG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Aan de hand van de best buy guide heb ik een lijstje met onderdelen opgesteld om te bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/6220/pc2p.jpg

Voordat ik de onderdelen wil bestellen heb ik nog 1 vraag over de behuizing (en voeding) van de computer, vandaar dat ik ze rood heb gekleurd. In de basiscomputer werd namelijk de AOpen ES45F behuizing van €44 gebruikt, en bij de upgrade werd deze ingewisseld voor de Cooler Master Elite 310 behuizing van 37 euro en de be quiet! Pure Power L7 300W voeding van 38 euro.

Is het nodig om van de ene kast mét voeding, naar de andere kast zonder voeding te schuiven? De 'originele' behuizing lijkt namelijk meer vermogen te hebben, en is 20 euro goedkoper. Wat zijn de voordelen van de behuizing en voedingsupgrade?

Bedank voor jullie hulp!

Michiel

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Voor vragen omtrent de aankoop van een systeempje gebaseerd op de BBG is er dit topic ;)

Maar als ik er nu toch ben kan ik de vraag net zo goed even beantwoorden: De kwaliteit van de losse kast en voeding zijn gewoon wat hoger. Met name de voeding is een stuk beter, waarschijnlijk ook stiller. De éne 300W-voeding is de andere niet, niet alleen het wattage geldt maar ook de kwaliteit van de voeding en Be quiet! voedingen zijn goede voedingen.

Maar nee, als je het basissysteem neemt is het niet per sè nodig, die AOpen behuizing voldoet dan ook prima.

[ Voor 14% gewijzigd door bwerg op 17-03-2010 13:38 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je hulp! Ik heb mn vervolgvraag in het BBG topic gezet :)

[ Voor 161% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 01:29 ]