hai! ik zit nooit meer op dit forum omdat het sorry dat ik het zeg te saai is geworden, maar aangezien ik het niet zo leuk vind dat ik er nog steeds in sta, zou de mogelijk heid bestaan dat ik ouderwets gedelete wordt?
tsja het onzinforum/trashcan/off topic forum/kroeg is niet meer he?omdat het sorry dat ik het zeg te saai is geworden
Dan is het natuurlijk gelijk erg saai..
yep, kijk he? als je de hele dag op je werk met pc's bezig bent heb je wel eens afleiding nodig en pc-freaks zitten qua humor op de zelfde golflengteOp donderdag 08 maart 2001 16:20 schreef Nasty.Nate het volgende:
[..]
tsja het onzinforum/trashcan/off topic forum/kroeg is niet meer he?
Dan is het natuurlijk gelijk erg saai..
Daar heb je gelijk in maar "saai" vind ik lichtelijk overdreven.Op donderdag 08 maart 2001 16:23 schreef Guano het volgende:
[..]
yep, kijk he? als je de hele dag op je werk met pc's bezig bent heb je wel eens afleiding nodig en pc-freaks zitten qua humor op de zelfde golflengte
Zijn genoeg fora om je mee te vermaken?
Alleen geen slappe humor meer, maar daar heb jij je andere forum voor toch?
Maakt ook niet uit eigenlijk...wilde het alleen ff kwijt.
Mwoah "saai" kvinnet nu ook een stuk saaier hoor, omdat er in de andere fora gewoon weinig overblijft voor mij om op te replyen...
wrom vind je het dan zo erg om erin te staan?Op donderdag 08 maart 2001 16:08 schreef Guano het volgende:
hai! ik zit nooit meer op dit forum omdat het sorry dat ik het zeg te saai is geworden, maar aangezien ik het niet zo leuk vind dat ik er nog steeds in sta, zou de mogelijk heid bestaan dat ik ouderwets gedelete wordt?
\o/
Arshiaaaaaaaaaaaaaa.
Uhm, niet teveel offtopic gaan, vraag is beantwoord dus niet meer zeuren
.
Uhm, niet teveel offtopic gaan, vraag is beantwoord dus niet meer zeuren
Op donderdag 08 maart 2001 16:52 schreef McVirusS het volgende:
Arshiaaaaaaaaaaaaaa.
Uhm, niet teveel offtopic gaan, vraag is beantwoord dus niet meer zeuren.
sowwie, kwas gewoon nieuwsgierig
(kdenk dat je van rick op je kop krijgt als ie weer thuis is
\o/
Ik gok dat je al een ban hebtOp donderdag 08 maart 2001 16:53 schreef McVirusS het volgende:
(even kijken hoelang het duurt voordat ik van Rick op m'n kop krijg...w00ps, nu ga ik zelf offtopic)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
*clicketyclick*Op donderdag 08 maart 2001 16:53 schreef McVirusS het volgende:
(was niet tegen jou hoor Arshia
Nee hoor Rick is lief.....zoiets zou hij noooooooooooit doenOp donderdag 08 maart 2001 18:18 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ik gok dat je al een ban hebt
Verwijderd
LOLOp zaterdag 10 maart 2001 03:28 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Nee hoor Rick is lief.....zoiets zou hij noooooooooooit doen.
op die manier verwijzen al jouw postings naar een niet bestaand user id, wat dus grote problemen zou opleveren, dan zouden ze alles wat jij hier ooit uitgevoerd hebt ook moeten verwijderen... dat is niet wenselijk en anders blijft het gekkenwerk, de adjes hebben wel wat beters te doen (zoals lekker off topic reageren in LAOp donderdag 08 maart 2001 16:14 schreef Guano het volgende:
nou eigenlijk wel, en een database kan je altijd leeggooien toch?
PreciesOp zaterdag 10 maart 2001 17:17 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
op die manier verwijzen al jouw postings naar een niet bestaand user id, wat dus grote problemen zou opleveren, dan zouden ze alles wat jij hier ooit uitgevoerd hebt ook moeten verwijderen... dat is niet wenselijk en anders blijft het gekkenwerk, de adjes hebben wel wat beters te doen (zoals lekker off topic reageren in LA)
Dan wordt het tijd dat dat ingevoerd wordt. Volgens de geldende regels mag iemand in Nederland gegevens inzien die over hem zijn opgeslagen. Daarbij mag een organisatie niet teveel informatie over mensen bijhouden. De gegevens van een klant die dus geen klant meer wenst te zijn dienen dus verwijderd te worden. (Muv het geval waarbij de gegevens nodig zijn voor de bedrijfsvoering in de toekomst.)Op donderdag 08 maart 2001 16:10 schreef McVirusS het volgende:
Nee, we deleten geen users.
De reden waarom we geen users deleten staat in mijn vorige reactie gequote.
Dat is dus het geval, als we users gaan deleten krijgen we een corrupt en incompleet forum, de gegevens zijn dus nodig voor een goede bedrijfsvoering in de toekomst.Op zaterdag 10 maart 2001 18:06 schreef Rukapul het volgende:
[..]
(Muv het geval waarbij de gegevens nodig zijn voor de bedrijfsvoering in de toekomst.)
Voor de rest wil ik er even op wijzen dat er maar weinig verplichte velden in je profile zijn en je dus desgewenst zowat alle informatie kan verwijderen.
edit:
typo's
typo's
Verwijderd
het zijn geen persoonsgegevens die niet verwijderd kunnen worden; je echte naam, woonplaats, etc etc kun je allemaal weghalen.Op zaterdag 10 maart 2001 18:06 schreef Rukapul het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat dat ingevoerd wordt. blablabla....
alleen je username kun je niet weghalen, maar je kan het lijkt me niet echt hard maken dat dat persoonsgegevens zijn.
Je zou het trouwens ook kunnen vergelijken met een briefwisseling van jou met een bedrijf, je kan dan toch niet eisen dat ze jouw naam boven je eigen brieven gaan wegstrepen in hun administratie?
Goed boeiend, je kan al je persoonlijke rotzooi weghalen, en ik ouwehoer weer eens te veel
Dit is niet helemaal waar want door een paar simpele wijzigingen in de database/scripts is dat wel op te vangen. Een technische reden is heel wat anders dan iets wat direct met de business te maken heeft. Maargoed, dit is een glijdende schaal.Op zaterdag 10 maart 2001 18:16 schreef McVirusS het volgende:
Dat is dus het geval, als we users gaan deleten krijgen we een corrupt en incompleet forum, de gegevens zijn dus nodig voor een goede bedrijfsvoering in de toekomst.
Even niet bij stilgedaan. Als alles gedelete kan worden is het ook goed natuurlijkVoor de rest wil ik er even op wijzen dat er maar weinig verplichte velden in je profile zijn en je dus desgewenst zowat alle informatie kan verwijderen.
[edit typo]
Maak er een 'inactive' veld bij in je database en je bent helemaal klaar
Verwijderd
hoe bedoel je?Op zaterdag 10 maart 2001 18:39 schreef Rukapul het volgende:
[..]Maak er een 'inactive' veld bij in je database en je bent helemaal klaar
dat je geen profile meer kan zien bij inactive ofzo? dan heb je wel nog gewoon die info opgeslagen.
Pagina: 1