Verwijderd

Topicstarter
Dag mede-tweakers,

Nadat mijn Skullcandy Hesh het had begeven (geweldige geluidskwaliteit, verschrikkelijke bouwkwaliteit) ben ik alweer een tijdje op zoek naar een nieuwe headset. De rede dat ik niet weer voor een Hesh ging is dus omdat Skullcandy (in mijn sociale omgeving) bekend staat als dingen die nogal snel kapot gaan.

Maargoed, wat ik graag in mn nieuwe headset wil zien is degelijke bouwkwaliteit (breekt niet doormidden na een paar maanden normaal gebruik), goede geluidskwaliteit (met name bass goed vertegenwoordigd), gaat volledig over je oorschelp heen en het liefst een afneembare mic.

Omdat ik onlangs een compleet nieuwe computer in elkaar heb gezet is mijn budget een beetje beperkt. Ik wil er dan ook niet meer dan 60-70 euro aan uitgeven.

Met al deze parameters in gedachte was mijn oog gevallen op Steelseries Siberia v2. Er is echter een belangrijk punt waar ik uitsluitsel over wil hebben:
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:16:
Ik heb hem nu ook, en ook goed geluid, alleen..
Er komt ook gewoon geluid uit de kleine boxjes aan de buitenkant van de headset (zeg maar..)
Waardoor het voor mensen in de bus nogal iritant kan zijn..kan je dat ook blokkeren?
Is dit waar? Want als dit het geval is valt de Siberia meteen af. Geen zin om me constant opgelaten te voelen als ik muziek in 't OV luister (hoe al die aso's dat in godsnaam voor elkaar krijgen... :/ ). Zoja, wat zijn dan goede andere suggesties?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > DMS

[ Voor 22% gewijzigd door teacher op 17-03-2010 15:41 ]

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
.... :? Heeft iemand toevallig ook nog antwoord op m'n vraag?

*EDIT* Ow wacht, da's dus een nogal behoorlijk beknopte manier om te vermelden dat het topic verplaatst is?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:11 ]

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

offtopic:
Waarom hoort dit topic eigenlijk niet thuis in het Audio subforum?

Als je een hele simpele koptelefoon met goede bas wilt kan ik je de Sennheiser PX100 wel aanraden alleen die is wel wat fragiel en niet sluitend...

Ik ga dit topic volgen want ik ben ook opzoek naar een goede koptelefoon :)

Verwijderd

Topicstarter
't probleem is dat ik er ook een mic bij wil. Ik wil het namelijk ook gaan gebruiken voor geluidsopnames etc.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:08:
't probleem is dat ik er ook een mic bij wil. Ik wil het namelijk ook gaan gebruiken voor geluidsopnames etc.
Dat gaat je niet lukken voor je budget met enigzins wat kwaliteit....

Wat voor MP3speler heb je? :) Er zijn genoeg leuke dingen waar een externe microfoon op aangesloten kan worden en dan kun je met een klein ding van ebay of in die trend als microfoon prima uit de voeten en beter dan de standaard dingen!

Voor een nieuwe koptelefoon zou ik zelf als het op stevigheid AKG echt aanraden. Heb nu nog steeds een AKG K66 na een aantal jaren en flink misbruik. Hij is niet meer te koop. Maar Sennheisers hoe goed het geluid ook mag zijn vallen hier bij bosjes uit elkaar. Vooral de kabels.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1