Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sstfn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-01-2023
Hallo,

Ik heb thuis een computertje staan van zo'n 4 jaar terug. Hier heb ik Windows MCE 2005 opgezet en dat draait nu perfect. Helaas heb ik alweer problemen met het installeren van de Pinnacle PCTV Stereo kaart met SAA7134 chip. Als ik in Windows MCE Live TV selecteer krijg ik de melding "Decoder Error". Ik ben hier al dagen mee bezig geweest maar zonder succes tot nu toe. :(

Heeft iemand een oplossing hoe ik dit kan oplossen en heeft misschien iemand de juiste drivers voor de Pinnacle PCTV kaart want die van de Pinnacle site werken niet aangezien nergens voor een Stereo kaart de drivers staan alleen de audio patch voor Windows XP SP2 staat er en een aantal updates voor de PCTV Vision programma's.

Ik heb ook gelezen dat de PCTV Stereo kaart het standaard niet doet in Windows MCE 2005 en dat hier 3rd party software voor is om het wel werkend te krijgen, heeft iemand hier ook ervaring mee?

Alvast bedankt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sstfn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-01-2023
Niemand die dit voor elkaar krijgt hier op Tweakers? :'(

edit:
Ik ben inmiddels verder en PCTV Vision vind al TV kanalen dus de drivers zijn goed. MCE 2005 zegt nu dat hij geen kanalen kan vinden terwijl ik in PCTV Vision wel beeld heb?

[ Voor 62% gewijzigd door sstfn op 20-03-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56
De oudere PCTV kaarten zijn niet BDA compatible, hierdoor kunnen ze niet werken in MCE, maar alleen in de aplicatie van Pinnacle zelf.

Even niets...