Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Visual Content management (panel)

Pagina: 1
Acties:

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-11 15:24
Hey,

Om dat ik mijn laatste jaar doe al praesidiumlid is het aan mij (en anderen die stoppen) om een show in elkaar te steken om de opkomende praesidiaploegen voor te stellen.

In deze show worden promotiefilmkes, presentaties en affiches getoont op een projectorscharm.

Nu wil ik graag bij het "VJ'en" er iets fancy van maken. Niks super speciaals, maar wel een strakke werking.

Zo wil ik graag een soort van matrix (5x5) waar mijn filmkjes klaar in staan en met 1 klik geopend kunnen worden.

Die 1 klik is vrij noodzakelijk, want anders moet ik in iedere map op zoek naar een bestandje dat geopend moet worden door verschillende media players..

Snelkoppelingen zijn geen optie :)

Dus, eigenlijk een programma dat meerdere formaten van video kan afspelen, ook andere bestanden kan openen met het bijhorende programma (presentaties => powerpoint) en afbeeldingen.

Het zou er eigenlijk als dit moeten uitzien..
Afbeeldingslocatie: http://wouter06.sin.khk.be/temp/matrixbv.png

Dus het publiek kan dit scherm ook zien. Dus daarom dat ik niet wil dat ze mijn bureaublad of inhoud van mappen zien :)

Ik heb al wat afgegegoogled maar ik kom niet echt uit op resultaten, kunnen jullie mij helpen of toch al verderhelpen waar ik precies naar moet zoeken?

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Als je gewoon een vlotte presentatie wil zou je eens naar http://prezi.com/ kunnen kijken. Dat animeert allemaal erg lekker en je kan video's gewoon includen.

Hallo met Tim

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Een powerpoint slide maken met 5x5 plaatjes er op die tevens een link zijn naar een plaatje of filpmje?

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-11 15:24
Prezi komt enorm in de buurt van wat ik zoek :) Maar het moet nog interactiever! Dus een powerpoint op zich is een no-go :)

Prezi ga ik zeker eens bekijken, maar ik zoek toch nog iets anders..