• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
Aangezien ik net een nieuwe Nexus One besteld heb, en mijn zus haar mobiel laatst heeft laten overlijden, gaat mijn oude Touch Diamond binnenkort richting haar.
Ze is er zo al erg blij mee, maar aangezien het stiekem toch meer een geek-telefoon is dan een vrouwen telefoon, leek het me leuk om voor haar te proberen om hem ietsje vrouwelijker te maken, en te kijken of ik hem iets makkelijker in de omgang voor haar krijg.

Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- Compleet nieuwe (schone) rom erop gezet (laatste van HTC)
- Windows kleur veranderd naar rood (Guave Bubbles)
- Mooie achtergrond voor dr uitgezocht
- Aantal spelletjes waarvan ik weet dat ze ze leuk vind erop gezet.
- Alle moeilijke instellingen (owner information e.d.) alvast voor haar ingesteld.

Wat ik overwogen heb maar niet gedaan heb:
- Applicaties als Facebook e.d. erop zetten, tot ik me bedacht dat ze geen internet bij haar abbonement heeft.

Wat ik graag zou willen maar waarvan ik niet goed weet hoe:
- Kleur van touch-flow aanpassen, iets minder zwart.

Heeft iemand misschien nog tips hoe ik dit ding nog vrouwelijker maak voor haar ?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39
Je kan er een custom Rom op zetten die het nieuwere manila 2.1 heeft? Daarbij zijn de icoontjes allemaal erg kleurrijk, misschien kan je overigens ook gewoon alleen de icoontjes vervangen. Ik zou eens op XDA kijken wat er allemaal mogelijk is.
En iets als NoData installeren, zodat er zeker weten geen internetverbinding tot stand komt (voor iets als weerupdates enzo), zodat ze niet onnodig op kosten gejaagd wordt ;)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
als je dan toch een rom met manilla neemt, ga dan voor 2.5

Strava

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39
Prulleman schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:41:
als je dan toch een rom met manilla neemt, ga dan voor 2.5
Op een Diamond1 is dat misschien wat veel gevraagd, of is dat mijn idee?

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Nee hoor, en ik heb gisteren op het toestel van m'n vriendin de nieuwe Gen.Y. geflashed en dit lijkt prima te gaan. Kan ook met manila2.5. :)
Sowieso heb je bij alle versies al de gekleurde icoontjes.

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
- Applicaties als Facebook e.d. erop zetten, tot ik me bedacht dat ze geen internet bij haar abbonement heeft.
Nodata is dan een goed idee om de dataverbindingen dicht te zetten. Komt ze ook niet aan een per-ongeluk hoge telefoonrekening.
Smobbo schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Op een Diamond1 is dat misschien wat veel gevraagd, of is dat mijn idee?
Kan prima, hier op mijn Touch Pro werkt het ook.

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:34
Sense 2.5 is wel wat te veel gevraagd van de TD1 als je ook nog stevige apps wil draaien. Blijft niet veel ram over.
Pagina: 1