Toon posts:

Casemodweekend / LAN party

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Joo, een paar vrienden van me willen MISSCHIEN een LAN party organiseren in een bedrijfshal in Geldrop (nabij Eindhoven). Misschien is dit de mogelijkheid om meteen casemodding te implementeren? Dat zou wel cool zijn!
Zodra er iets meer bekend is wordt er een website met een poll voor gemaakt.

Verwijderd

Jammer dat het zo ver weg is :( iets in de buurt van utrecht/gelderland zou mooier centraal liggen :)

Verwijderd

nee we doe niet de casemoddag bij jou lanparty in sorry ik zal ff uitleggen waarom

de casemoddag komt waarschijnlijk einddit jaar In utrecht of omstreken wat centraal ligt en R.U.L.E.Z de stichting waar ik crew van ben regelt de lan spullen http://rulez.smelleken.nl

Adios

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
laten ze bij de rulez eerst maar es ff leren spellen, als je die nieuwspostings eens leest zeg hej, pfffff :D

-

Verwijderd

Mja voor lanspullen kan je ook btw naar gameparty mailen.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah pas aan het einde van dit jaar.. das wel lang wachten.. kunnen we hetn iet een 2x per jaar event maken? :)

blup

Verwijderd

Waarom niet gewoon met aantal tweakers naar een lan gaan? Leek mij leuk om met wat tweakers/casemodders naar www.x-life.com te gaan. Is in nijmegen, dat is ook wel redelijk centraal.

Staat wel leuk een hele rij met mensen met coole cases en raampies :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op donderdag 08 maart 2001 16:17 schreef Werkeend het volgende:
tjah pas aan het einde van dit jaar.. das wel lang wachten.. kunnen we hetn iet een 2x per jaar event maken? :)
organisatie is vast een groooot probleem :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Als er mensen heel willen/tweakers, moeten ze me ff adden op icq. invm plaatsen enzo. Phreak is op vakantie maar die wil denkik ook wel mee ;)

Verwijderd

Topicstarter
De LANSpullen worden (gratiz) gesponsord (als het doorgaat) Verder kan ik er weinig aan doen dat het voor jullie verweg is, voor mij is het een keertje dichtbij :P
Het maakt toch niet uit als dat er een beetje bijzit btw??? of zit op "casemod2001" al een copyright of licency?? >:)

Verwijderd

Mensen die ook naar xlife willen moeten mij maar ff icqén, ivm plaatsen enzo. Liefst beetje snel enzo.

-
De party vind plaats in de Olympic Sporthal in Wijchen (bij Nijmegen). (foto's volgen nog)

De Olympic Sporthal is te vinden aan de Nieuweweg 203, 6603 BM te Wijchen.
-

Dit is dus een lan (maar leek mij leuk als er een zooi tweakers komen)

Verwijderd

/me woont in eindhoven *D

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Op donderdag 08 maart 2001 16:29 schreef iFc-Freaky het volgende:
Mensen die ook naar xlife willen moeten mij maar ff icqén, ivm plaatsen enzo. Liefst beetje snel enzo.

-
De party vind plaats in de Olympic Sporthal in Wijchen (bij Nijmegen). (foto's volgen nog)

De Olympic Sporthal is te vinden aan de Nieuweweg 203, 6603 BM te Wijchen.
-

Dit is dus een lan (maar leek mij leuk als er een zooi tweakers komen)
ziet er wel grappig uit. Misschien kan ik daar wel heen, maar mijn broer is 20 mei jarig, dus dat wordt lastig voor mijn ouders... :(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuk :)

Maar de examens begginnen hier op 21 mei ;(
Ik weet niet of dat in de rest van het land ook zo is ;)
Pagina: 1