php versie en gd ondersteuning

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
All,

ik heb het volgende probleem.
ik install een app waarbij grafische problemen (met oa thunbnails) ontstaan door een php probleem
het zou kunnen dat php versie 5.2.4 niet ondersteund wordt of omdat er een freestyle component niet in php mee geinstalleerd is.
ik kan echter niet uitvinden hoe deze zaken zich tot elkaar verhouden.
Servers met php 5.2.12 en hoger draaien mijn app prima maar die heb ik niet in alle gevallen voorhande
verder niemand me tot opheden uitleggen waar het probleem zit

bijhorende vraag: is freestyle een standaard onderdeel van php 5.2.11 en hoger of moet dit los worden geinstalleerd? wat is het effect hiervan op images..

thnx pwr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:47

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Freestyle zegt me niks, dus dat zal niet standaard in php zitten nee. Dit had je overigens ook best kunnen vinden door even "freestyle" op php.net in te kloppen, daar kennen ze het niet eens. Het is ongetwijfeld een of andere custom module danwel class die iemand geschreven heeft. Op google is hij ook niet snel te vinden, maar ik heb weinig zin om echt goed te zoeken.

Ik ga dit topic ook meteen maar op slot gooien. Volgens Waar hoort mijn topic? hoort het hier niet, maar ook bij WSS zal het niet echt een plaats vinden. Er mist ook behoorlijk wat eigen inzet, zoals een foutmelding, zoekresultaten (of gebrek daar aan) en andere dingen zoals beschreven in de Quickstart.

De groeten verder.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.