Bij ons op skewl hebben we een traditie dat de uitreiking van de examens gefilmd word en dat iedereen leerling, geslaagd of niet, een kopietje krijgt van de uitreiking. Ik ben verantwoordelijk gesteld voor de ''distributie''. Dat houdt in dat ik er voor zorg dat elke leerling een schijfje krijgt. Nou vroeg ik mij de volgende dingen af:
- Heb je speciale dvdtjes nodig om een deze van een kleurenprint te voorzien?
(Lightscribe was ook een alternatief maar heb liever kleuren )
- Is er naast lightscribe en de cdprint functie van diversen all-in-one printers nog een ''professionele'' manier om dvds van een prent te voorzien? Het liefst zo goedkoop mogelijke
-Heeft iemand een site waar ik goedkoop dvd's ( en voor de boven genoemde speciaal dvd's) kan inkopen?
De goedkoopste die ik tot nu toe ben tegen gekomen zijn 16,00 per 100 stuks incl verzendkosten.
Ik hoop dat het goedkoper kan.
Alvast heel erg bedankt.
- Heb je speciale dvdtjes nodig om een deze van een kleurenprint te voorzien?
(Lightscribe was ook een alternatief maar heb liever kleuren )
- Is er naast lightscribe en de cdprint functie van diversen all-in-one printers nog een ''professionele'' manier om dvds van een prent te voorzien? Het liefst zo goedkoop mogelijke
-Heeft iemand een site waar ik goedkoop dvd's ( en voor de boven genoemde speciaal dvd's) kan inkopen?
De goedkoopste die ik tot nu toe ben tegen gekomen zijn 16,00 per 100 stuks incl verzendkosten.
Ik hoop dat het goedkoper kan.
Alvast heel erg bedankt.