Vandaag kwam ik thuis druk de pc aan, msn aan . Zet een overclock met ai booster, clock was niet stabiel. dus het systeem op nieuw opstarten. Toen begon het msn wou niet meer inloggen kreeg foutcode 80048820 .
Ik googlen op de fout code kwam op een pagina terecht. Alles wat daar staat gedaan, toen liep ik tegen een probleem op.
Bij het stukje hier beneden, moet je die dingen invullen. Sommige blijken niet te werken. Ik start itunes op die zegt ook bestanden te missen moet de zelfde handelingen volgen die ook hier onder staan. En weer kan ik de eerste en de 3e niet openen
iemand een idee hoe ik dit kan fixen? zijn de specs ook relevant voor mijn probleem?
ASUS a8nsli premium
AMDx2 3800
werkgeheugen 3gig onbekend
XFX 8800gts 640mb
temps zijn strest niet hoger als 34.c
6. Herregistreer bepaalde dll's:
Ga hiervoor naar Start --> Uitvoeren en typ dan elk van onderstaande commando's in en duw elke keer op OK.
(Opmerking: nadat je op OK (of op ENTER) geduwd hebt krijg je een melding "DLLRegisterServer van *naam dll* geslaagd." Wacht op dit bericht om de volgende dll te herregistreren):
- REGSVR32 softpub.dll
- REGSVR32 wintrust.dll
- REGSVR32 initpki.dll
- REGSVR32 Rsaenh.dll
- REGSVR32 Mssip32.dll
- REGSVR32 Cryptdlg.dll
- REGSVR32 Dssenh.dll
- REGSVR32 Gpkcsp.dll
- REGSVR32 Slbcsp.dll
- REGSVR32 Sccbase.dl
Ik googlen op de fout code kwam op een pagina terecht. Alles wat daar staat gedaan, toen liep ik tegen een probleem op.
Bij het stukje hier beneden, moet je die dingen invullen. Sommige blijken niet te werken. Ik start itunes op die zegt ook bestanden te missen moet de zelfde handelingen volgen die ook hier onder staan. En weer kan ik de eerste en de 3e niet openen
iemand een idee hoe ik dit kan fixen? zijn de specs ook relevant voor mijn probleem?
ASUS a8nsli premium
AMDx2 3800
werkgeheugen 3gig onbekend
XFX 8800gts 640mb
temps zijn strest niet hoger als 34.c
6. Herregistreer bepaalde dll's:
Ga hiervoor naar Start --> Uitvoeren en typ dan elk van onderstaande commando's in en duw elke keer op OK.
(Opmerking: nadat je op OK (of op ENTER) geduwd hebt krijg je een melding "DLLRegisterServer van *naam dll* geslaagd." Wacht op dit bericht om de volgende dll te herregistreren):
- REGSVR32 softpub.dll
- REGSVR32 wintrust.dll
- REGSVR32 initpki.dll
- REGSVR32 Rsaenh.dll
- REGSVR32 Mssip32.dll
- REGSVR32 Cryptdlg.dll
- REGSVR32 Dssenh.dll
- REGSVR32 Gpkcsp.dll
- REGSVR32 Slbcsp.dll
- REGSVR32 Sccbase.dl
If water polo was easy, it would be called football