Vragenlijst realisme in de online multiplayer van MW2

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350658

Topicstarter
Modern Warfare 2 online gamers,

Als masterstudent in de communicatiewetenschappen aan de K.U. Leuven, werk ik mee aan een onderzoek waar we door middel van twee licht verschillende vragenlijsten een beeld trachten te scheppen over de verschillende dimensies van realisme die voor jullie in de online multiplayer van MW2 van belang zijn.

Bij het volledig invullen van de vragenlijst en het opgeven van je emailadres maak je tevens kans op een aankoopbon bij Fnac of Gamemania ter waarde van 50 euro!

Op basis van de maand waarin je geboren bent, word je een link toegediend:

*weg*

De survey kan op elk moment gestopt en later hervat worden, dit staat onderaan in de vragenlijst. Ook zullen jullie opmerken dat sommige vragen op elkaar gelijken. De reden hiervoor is dat er voldoende data voor handen moet zijn vooraleer er een uitspraak kan gemaakt worden over een dimensie die realisme meet. En zelfs als sommige vragen wat minder relevant lijken voor jouw spelervaring, geven deze ons toch interessante informatie. Dus probeer indien mogelijk alle vragen te beantwoorden.

Alvast bedankt en keep on gaming!

Steven Van Isterdael

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 16-03-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Probeerde even de test te maken.
Maar vind de vagen nogal vaag

Lijkt meer op singleplayer te slaan, hebben we het nu over multiplayer ?
-In Modern Warfare 2 heb ik het gevoel dat er andere personen aanwezig zijn in het spel.
erm das toch meestal in multiplayer ?

-Als ik Modern Warfare 2 speel, heb ik het gevoel dat de personages in het spel bewust en levend zijn.
Eigenlijk dezelfde vraag, en het lijkt me nogal logisch dat je medespelers menselijk zijn :?
(al dan niet met aimbot :( )

-De onderwerpen in Modern Warfare 2 worden op een geloofwaardige wijze overgebracht
Zitten er onderwerpen in multiplayer ?

-Ik kan emotioneel bewogen worden als ik Modern Warfare 2 speel.
Mwah als het weer eens allemaal fout gaat kan ik wel eens ietwat gefrusteerd raken, bedoel je dat ?
Of dat ik echt meeleef met mijn pupke :?

[ Voor 72% gewijzigd door heuveltje op 16-03-2010 23:38 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Volgens mij is het niet toegestaan om zomaar enquêtes op GoT te posten.

Betreft de vragen is het misschien wel makkelijk om aan te geven of dit voor SP of MP geld dit verschilt nogal in de antwoorden die ik zou geven zoals hierboven zijn aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Wat bobsquad zegt. Voor enquetes en dergelijke heb je toestemming nodig (zie Spielerij beleid) en dat heb je voor zover ik weet niet, dus dicht.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.