• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
Beste Tweakers,

na kort geleden een Acer H5360 hd-ready beamer aangeschaft te hebben zit ik met nog een aantal vragen waar jullie wellicht antwoord op hebben.

De beamer geeft echt heel mooi beeld en functioneert volgens mij wel naar behoren. Ik vroeg me af of het normaal is dat wanneer de beamer van source wisselt de instellingen mbt eco-modus automatisch uitschakeld worden. Iedere keer moet ik dit opnieuw activeren, is dit normaal?

Verder lees ik in de gebruikershandleiding dat de beamer, voornamelijk bij de luchtuitlaat, behoorlijk warm kan worden. Nu is het echter zo dat de beamer op die plek, en ook voornamelijk hierboven op de behuizing zelf echt heet wordt. Ik kan er nèt mijn hand op leggen zonder 'm te verbranden, maar het is dus wel echt behoorlijk heet. Nu weet ik dat beamers heet kunnen worden, maar hoe hoe heet is nog 'normaal'?

Omdat dit model beamer redelijk nieuw is kan ik de antwoorden niet echt vinden op internet. De klantenservice heb ik gecontact maar die gaven aan dat beamers altijd 'hooguit lauw' kunnen worden, en ik weet dat die dingen gewoon echt warm worden dus ik vertrouw niet echt op dat antwoord. Bovendien klonk de medewerker alsof hij niet echt wist waar hij het over had. Nu is het zo dat deze vragen denk ik behoorlijk algemeen zijn, dus wanneer iemand mij hier wat meer over kan vertellen, graag!

Alvast heel erg bedankt!
Martijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Harrie_ op 16-03-2010 22:45 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
*schop*

niemand?