• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:03

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey, ik ben me voor mijn studentenkamer eens aan het oriënteren op een niet al te duur LCD TV'tje, en het viel me op dat er tegenwoordig veel LCD/DVD combo's te koop zijn in dit onderklasse segment, zonder dat er hier veel informatie over te vinden is. Ik heb het dan dus over het lagere prijssegment (tot max 400 euro) met een ingebouwde DVD speler. Ze zijn in schermgroottes van 19" tot 26" verkrijgbaar.

Ik ben nu zelf hard aan het twijfelen tussen een Salora LCD 2241 FH DVX, LG 22LU7000 of Finlux 22" fullhd tv, en dus erg benieuwd naar mensen die ervaring met deze aparte categorie LCD's hebben. Hoe zijn deze categorie LCD's uberhaubt, en welke zijn positieve en negatieve uitschieters?

Opmerking: de kwaliteit van deze schermpjes is vast niet te vergelijken met duurdere modellen, maar aangezien dit soort modellen toch eerder voor op de slaapkamer of in de caravan bedoeld zijn (ook qua prijs), mag het voor zich spreken dat ik niet zit te wachten op vergelijkingen met de nieuwste Philips 95" LED LCD' modellen met Ambilight23 ;)

Alvast dank!

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:03

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Er is duidelijk nog niet veel animo voor deze apparaten, vreemd het lijkt me zo ideaal.
Is er echt niemand die al zo iets heeft staan? Ik ben vooral benieuwd naar de upscaling kwaliteit van dvd's en natuurlijk beeldkwaliteit van het digitaal te ontvangen materiaal.

youtube.com/@hisrep

• Zilver
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-10-2025
Heb je inmiddels zelf al een keuze gemaakt? Ik heb momenteel dezelfde vraag namelijk.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Akai ALD2214 is ook een leuk model.. kost ergens rond de 250 dus is ook nog acceptabel qua prijs ook!