Veenendaal alles werkt weer
Crosspost:
Hier ook Ziggo. TV hield er ineens mee op, na de storing dee de TV het een paar minuutjes, toen bleef het beeld hangen. De TV reageert wel als de coax kabel niet verbonden is. Als de coax kabel verbonden is, dan knippert alleen het groene ledje wanneer ik de afstandsbediening gebruik. TV kan ik ook in stand-by zetten via de afstandsbediening.
Meer mensen met deen Sony xxWxx00 televisie die hier mee te kampen hebben? Lijkt erop dat de storing een soort van kortsluiting in de tv heeft veroorzaakt?
Hier ook Ziggo. TV hield er ineens mee op, na de storing dee de TV het een paar minuutjes, toen bleef het beeld hangen. De TV reageert wel als de coax kabel niet verbonden is. Als de coax kabel verbonden is, dan knippert alleen het groene ledje wanneer ik de afstandsbediening gebruik. TV kan ik ook in stand-by zetten via de afstandsbediening.
Meer mensen met deen Sony xxWxx00 televisie die hier mee te kampen hebben? Lijkt erop dat de storing een soort van kortsluiting in de tv heeft veroorzaakt?
Het was een EMP bij het hoofdbureau van Ziggo
Verwijderd
Hier (Almelo) zelfde met een V5500. TV uit, stekker eruit (dan pas hoor je het relais omspringen), CI+ module eruit, stekker erin, dan doet NED1 het wel digitaal.
Althans, de eerste keer. Na de tweede keer lijkt de TV helemaal gereset te zijn, alle instellingen weg.
Edit: na nog een keer aan/uit zetten zijn de analoge zenders en de andere settings weer terug. Ik laat die CI+ module maar even liggen.
Althans, de eerste keer. Na de tweede keer lijkt de TV helemaal gereset te zijn, alle instellingen weg.
Edit: na nog een keer aan/uit zetten zijn de analoge zenders en de andere settings weer terug. Ik laat die CI+ module maar even liggen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 23:32 ]
Dan zal Sony thuis service veel werk hebben als dit daadwerklijk zal zijn, hopelijk is er nog iets neit in orde op de digitale kanalen.Gabliboeba schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:23:
Overigens werkt het niet om je tv naar fabrieks instellingen te zetten of om de CI+ module er uit te laten en dan naar Digitaal te gaan.
Om uit te sluiten dat het aan de firmware ligt, de v5500 is een van de 1.5xx update mijn w5500 is van 1.6xx en beide hebben ze het zelfde probleem.
Edit: Even de nieuwe 1.7 update proberen, kijken of die wel werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door MkGrnd op 16-03-2010 23:45 ]
hengelo werkt alles ook weer, had geen tv digitaal en analoog, geen telefoon wel internet maar selectief geen verbindingen met sites.
Ziggo zou dit wel eens op hun site mogen melden dit is de eerste plaats waar mensen kijken! ik kwam er via twitter achter.
Ziggo zou dit wel eens op hun site mogen melden dit is de eerste plaats waar mensen kijken! ik kwam er via twitter achter.
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Brunssum nog steeds plat, had nooit in het achtergestelde Zuid-Limburg moeten gaan wonen...
Ook geprobeerd. Geen verandering.MkGrnd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:30:
[...]
Edit: Even de nieuwe 1.7 update proberen, kijken die wel werkt.
Inderdaad
[ Voor 10% gewijzigd door MkGrnd op 16-03-2010 23:47 ]
Voeg "Diepenheim" (Overijssel) maar toe... bijna niks op de kijkdoos, slechts een enkele zender werkt
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 16-03-2010 23:49 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Mijn internet hier in Enschede werkt nu weer
Dat zou kunnen, gebruik de radio niet van de decodered73 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:05:
[...]
Behalve een aantal digital radiokanalen, zoals Waterstad, RadioNL, CityFm etc
Internet in enschede heeft het de hele tijd gedaan. Alleen tussen 20.50u en 22.25u geen tv, zowel analoog als digitaal. Precies tijdens Champions League voetbal dus. Timing..
Mijn TV liep er trouwens niet door vast, dus dat is meer een Sony probleem denk ik dan. Zelf heb ik een Samsung LED tv (B6000 serie) en die gaf gewoon een zwart beeld met de melding dat er een te zwak signaal of geen signaal was. Ineens werkte het weer gewoon.
teveel 24 gekeken
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Jongen, straks kan je er niet meer van slapen zeg!fish schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:28:
heb ik weer ....
ligt de tv er uit 20 minuten later mijn hoofdrouter voor internet
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
ping gelijk een ms gestegen
Ik zit hier altijd met 40ms ping.
No Shame, only Fame!
Toen de storing iets voor 2100 uur begon kreeg ik ook gewoon de melding van geen signaal. Rond 2230 deed de boel het weer, en had ik weer beeld. Een kleine tien minuten later bevroor het beeld. TV kon ik gewoon uitdoen. Nu werkt de TV enkel nog naar behoren met de coax kabel eruit.Hann1BaL schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:56:
[...]
Internet in enschede heeft het de hele tijd gedaan. Alleen tussen 20.50u en 22.25u geen tv, zowel analoog als digitaal. Precies tijdens Champions League voetbal dus. Timing..
Mijn TV liep er trouwens niet door vast, dus dat is meer een Sony probleem denk ik dan. Zelf heb ik een Samsung LED tv (B6000 serie) en die gaf gewoon een zwart beeld met de melding dat er een te zwak signaal of geen signaal was. Ineens werkte het weer gewoon.
euh dat is een stijging van 50%S2801 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:58:
[...]
Jongen, straks kan je er niet meer van slapen zeg!![]()
Ik zit hier altijd met 40ms ping.
normaal ping ik tweakers met 2 ms nu met drie ...
btw zelfs cnn heeft er benul van om een eenvoudige frontpage neer te zetten als het echt druk word om een dos te voorkomen.
als ziggo dat nou ook deed met wat eenvoudig nieuws ..
[ Voor 23% gewijzigd door Fish op 17-03-2010 00:05 ]
Jeuj. Brunssum weer op TV. Analoog wel enorm slechte kwaliteit maargoed, het is een begin.
Ik zie wel dat het verhaaltje op nu.nl is aangepast van Stroomstoring(Generator,Accu) naar Storing waarbij de reserve apparatuur het niet overnam
Maar ook hier in Kampen analoge en digitale tv weer online. Internet heb ik niet van Ziggo
Maar ook hier in Kampen analoge en digitale tv weer online. Internet heb ik niet van Ziggo
Hier is het modem sinds de storing 2 keer uitgevallen
Ik heb hiero weer normaal TV en redelijk stabiel internet...
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
hier ook problemen gehad met de sony 40w5500. Vanochtend vroeg voor de zekerheid maar even analoog journaal gekeken.
Viel me wel op dat de audio nog een hele tijd doorliep nadat ik de televisie had uitgezet... oftewel; zwart beeld, rood standbylampje maar wel geluid van de analoge zender die ik keek voordat ik 'm uit zette
Viel me wel op dat de audio nog een hele tijd doorliep nadat ik de televisie had uitgezet... oftewel; zwart beeld, rood standbylampje maar wel geluid van de analoge zender die ik keek voordat ik 'm uit zette
Nikon D7000
Dit heb ik ook gehad met analoog vanochtend, de "status balk" boven in het scherm bleef staan op zender 04 terwijl ik nog wel kon zappen.veryip schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:31:
hier ook problemen gehad met de sony 40w5500. Vanochtend vroeg voor de zekerheid maar even analoog journaal gekeken.
Toen ik vertrok zette ik mijn tv uit en hij bleef toen ook doorspelen van het geluid.
LOL, die wouden toen kijken of alleen Ziggo op Mars storing hadden.McWolf82 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:11:
[...]
Ik zie net inderdaad een Tripod in onze tuin lopen. Ik ben weg!
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
... inderdaad... dat van die statusbalk komt mij ook bekend voor... en ook zender04!!!MkGrnd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:52:
[...]
Dit heb ik ook gehad met analoog vanochtend, de "status balk" boven in het scherm bleef staan op zender 04 terwijl ik nog wel kon zappen.
Toen ik vertrok zette ik mijn tv uit en hij bleef toen ook doorspelen van het geluid.
Gisteravond liep de TV de hele tijd vast met de programmainformatie van "Jamie Oliver" ... ook op RTL4
Nikon D7000
Bij mijn 40w5500 fabrieks instellingen teruggezet firmware update naar 1.700.
Alles doet het nu alleen bij RTL4 blijft hij hangen, en zit alles weer vast.
Alles doet het nu alleen bij RTL4 blijft hij hangen, en zit alles weer vast.
Ik vond het al vreemd dat mijn TV (40w5500) gister avond niks meer deed, kon niet eens de input naar HDMI switchen. Dus maar de coax eruit gehaald, stroom stekker eruit en er weer in, en volgens kon ik wel naar HDMI input gaan.
Hopelijk is dat probleem nu ook voorbij nu Ziggo weer werkt
Hopelijk is dat probleem nu ook voorbij nu Ziggo weer werkt
Vreemd verhaal. Ik heb nog steeds een probleem met mijn Sony 46Z5500. Zojuist gebeld met een servicepartner van Sony en daar staat de telefoon roodgloeiend. Probleem doet zich op dit moment blijkbaar alleen nog maar voor bij Sony televisies. Digitaal geen beeld, het menu van de televisie kan niet worden benaderd. Als ik via de afstandsbediening overschakel naar analoog heb ik wel beeld maar kan nog steeds het menu niet worden benaderd. De servicepartner van Sony heeft nog geen idee wat het probleem is en heeft me nu gevraagd om de stekker van de televisie er een paar uur uit te halen en vanmiddag nog eens terug te bellen of het probleem daarmee is opgelost.
Overigens had ik vanochtend nog wel digitale televisie maar nadat ik deze eens op standby had gezet en weer opnieuw had aangezet was het weer een doffe ellende.
Overigens had ik vanochtend nog wel digitale televisie maar nadat ik deze eens op standby had gezet en weer opnieuw had aangezet was het weer een doffe ellende.
Verwijderd
Ook wij hebben hetzelfde euvel met onze Sony Bravia 37w5500. Ik heb net gebeld met Sony NL en zij geven aan dat Ziggo op dit moment werkt aan een oplossing. Ze verwachten dat het 'in de loop van de dag' wordt opgelost... afwachten dus
Nu heb ik zojuist ook maar even contact opgenomen met Sony Nederland en Ziggo. Sony Nederland geeft aan dat het probleem bij Ziggo ligt en dat, zodra Ziggo het probleem volledig heeft opgelost, e.e.a. weer zou moeten werken. Ziggo geeft aan dat het probleem volledig is opgelost en raad aan om de coax-kabel eruit te trekken, te proberen om het menu van de televisie te benaderen (wat bij mij vanochtend eerst wel ging en daarna niet meer) en de fabrieksinstellingen terug te zetten. Wanneer vervolgens de zenders worden gezocht zal de coax-kabel weer moeten worden aangesloten.
De CAM-module hoeft in de tussentijd niet verwijderd te worden.
Dit zou moeten werken, helaas ben ik op dit moment niet thuis zodat ik e.e.a. nog niet kan proberen.
Dit zou moeten werken, helaas ben ik op dit moment niet thuis zodat ik e.e.a. nog niet kan proberen.
.... hmz.... als je TV's via coax om zeep kan helpen... dan ben ik benieuwd wanneer m'n TV gehackt wordt
Nikon D7000
Verwijderd
@ hangingbelly:
Deze oplossing heb ik gisteravond ook geprobeert maar helaas te vergeefs. Wellicht dat het nu wel werkt omdat Ziggo iets heeft aangepast. Ik ben nu ook niet thuis maar zal het wanneer ik thuis ben nogmaals proberen. Is er ook bekend wat Ziggo gaat doen als deze aangedragen oplossing niet werkt?
Deze oplossing heb ik gisteravond ook geprobeert maar helaas te vergeefs. Wellicht dat het nu wel werkt omdat Ziggo iets heeft aangepast. Ik ben nu ook niet thuis maar zal het wanneer ik thuis ben nogmaals proberen. Is er ook bekend wat Ziggo gaat doen als deze aangedragen oplossing niet werkt?
Dit is toch duidelijk een software-probleem van de televisie. Het niet kunnen raadplegen van een menu en/of teletekst en het blijven 'hangen' van de televisie kan nooit iets te maken hebben met een storing in het signaal van Ziggo.
Bij mij heeft het wel geholpen de tv terug naar fabrieksinstellingen te zetten, alles opnieuw instellen en vervolgens de nieuwste firmware update erop te zetten.
Vanochtend bleef ie alleen nog hangen op RTL4, maar nu doet die het ook weer.
Al moest ik wel eerst weer de stroom eraf gooien anders bleef het beeld zwart.
Nu maar hopen dat alles goed blijft beetje vreemd wel dat door Ziggo de Tv op hol kan slaan
Vanochtend bleef ie alleen nog hangen op RTL4, maar nu doet die het ook weer.
Al moest ik wel eerst weer de stroom eraf gooien anders bleef het beeld zwart.
Nu maar hopen dat alles goed blijft beetje vreemd wel dat door Ziggo de Tv op hol kan slaan
Probleem opgelost:
- Stroom een paar uur van de televisie gehad;
- Televisie aanzetten (niet zappen, dan heb je kans dat ie weer vastloopt);
- Menu openen;
- Coax kabel uittrekken (CAM-module laten zitten);
- Fabrieksinstelling terugzetten;
- Stappen doorlopen;
- Bij stap 'zoeken naar zenders' coax kabel aansluiten;
- Zenders zoeken;
- Probleem verholpen (tenminste tot nu toe geen problemen meer gehad)
Succes
Edit: Lees bij het voorgaande bericht dat het helpt om de nieuwste firmware er op te zetten, dit heb ik nog niet gedaan. Zonder de nieuwste firmware te installeren werkt het dus ook. Zal dit nog wel t.z.t. eens gaan doen zodat de zenders ook weer fatsoenlijk geordend kunnen worden (hoop ik).
- Stroom een paar uur van de televisie gehad;
- Televisie aanzetten (niet zappen, dan heb je kans dat ie weer vastloopt);
- Menu openen;
- Coax kabel uittrekken (CAM-module laten zitten);
- Fabrieksinstelling terugzetten;
- Stappen doorlopen;
- Bij stap 'zoeken naar zenders' coax kabel aansluiten;
- Zenders zoeken;
- Probleem verholpen (tenminste tot nu toe geen problemen meer gehad)
Succes
Edit: Lees bij het voorgaande bericht dat het helpt om de nieuwste firmware er op te zetten, dit heb ik nog niet gedaan. Zonder de nieuwste firmware te installeren werkt het dus ook. Zal dit nog wel t.z.t. eens gaan doen zodat de zenders ook weer fatsoenlijk geordend kunnen worden (hoop ik).
[ Voor 25% gewijzigd door hangingbelly op 17-03-2010 13:01 ]
Ik heb me tv vannacht van het netstroom en coax afgehaald, dit voor 8 uur lang maar dat mocht niet helpen.hangingbelly schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:51:
De servicepartner van Sony heeft nog geen idee wat het probleem is en heeft me nu gevraagd om de stekker van de televisie er een paar uur uit te halen en vanmiddag nog eens terug te bellen of het probleem daarmee is opgelost.
Fabriekinstellingen heb ik gisteren avond ook geprobeert maar dit mocht ook niet helpen.hangingbelly schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:49:
Ziggo geeft aan dat het probleem volledig is opgelost en raad aan om de coax-kabel eruit te trekken, te proberen om het menu van de televisie te benaderen (wat bij mij vanochtend eerst wel ging en daarna niet meer) en de fabrieksinstellingen terug te zetten. Wanneer vervolgens de zenders worden gezocht zal de coax-kabel weer moeten worden aangesloten.
Zal het straks nogmaals uitproberen.
Toch wel raar dat dit dan precies tegelijk gebeurt met de storing van Ziggo, bij meerdere mensen uit de 5500 serie. Ik kan me wel voorstellen dat hij iets van een signaal probeert te bereiken wat er (nog) niet is.hangingbelly schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:13:
Dit is toch duidelijk een software-probleem van de televisie. Het niet kunnen raadplegen van een menu en/of teletekst en het blijven 'hangen' van de televisie kan nooit iets te maken hebben met een storing in het signaal van Ziggo.
Sony Nederland gaf aan dat als deze oplossing niet werkt en het morgen nog niet naar behoren werkt, er een service-melding op hun site moet worden gemaakt. Er wordt dan binnen 2 dagen contact met je opgenomen en dan zal er een servicemonteur moeten langskomen.
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:10:
@ hangingbelly:
Wat ze mij hebben verteld is dat de software van de televisie (in dit geval dus Sony) een "klap" heeft gekregen door de storing van Ziggo. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen zonder het signaal van Ziggo zou daardoor een oplossing moeten zijn. En voor zover ik heb gezien is het bij mij nu dus opgelost. Meerdere mensen die ik gesproken heb die een ander merk televisie hebben blijken dit probleem niet gehad te hebben, duidelijk dus toch iets in de combinatie van de doorgifte van het signaal en de software van Sony.MkGrnd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:03:
[...]
Ik heb me tv vannacht van het netstroom en coax afgehaald, dit voor 8 uur lang maar dat mocht niet helpen.
[...]
Fabriekinstellingen heb ik gisteren avond ook geprobeert maar dit mocht ook niet helpen.
Zal het straks nogmaals uitproberen.
[...]
Toch wel raar dat dit dan precies tegelijk gebeurt met de storing van Ziggo, bij meerdere mensen uit de 5500 serie. Ik kan me wel voorstellen dat hij iets van een signaal probeert te bereiken wat er (nog) niet is.
Edit: Had je dit overigens ook geprobeerd met het uittrekken van de coax-kabel? Deze moet je pas weer aansluiten wanneer de televisie weer naar zenders wilt gaan zoeken.
[ Voor 7% gewijzigd door hangingbelly op 17-03-2010 13:11 ]
Nog twee weken en dan ben ik er vanaf (niet vanwege het product of deze storing trouwens, de kwaliteit is prima. De service deugt alleen niet als je een probleem hebt en de administratie is ook waardeloos).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Neeee! Weer een nieuwe storing in (0570)
Geen geluid meer op de decoders na het zappen, de Humax fox pakt het geluid weer op als je op de source knop drukt of geluid harder zet
De nieuwe samsung decoder 8270R krijg ik helemaal geen geluid meer uit en de oude Samsung decoder die grijze stottert het geluid als de ziekte.
@Home gebeld, en ja hoor. Storing, weer in navolging van gisteravond. Dammit de hele ochtend heeft het goed gedaan.
Ze hopen het in de loop van de middag opgelost te hebben.
Geen geluid meer op de decoders na het zappen, de Humax fox pakt het geluid weer op als je op de source knop drukt of geluid harder zet
De nieuwe samsung decoder 8270R krijg ik helemaal geen geluid meer uit en de oude Samsung decoder die grijze stottert het geluid als de ziekte.
@Home gebeld, en ja hoor. Storing, weer in navolging van gisteravond. Dammit de hele ochtend heeft het goed gedaan.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
ja dat merkte ik net ook al.. was al bang dat m'n decoder defect was.
Den Bosch overigens
Den Bosch overigens
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Mijn vriendin belde ook al ja dus ik hoopte opnieuw dat de TV het begeven had en ik om een nieuwe konBAS80 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:28:
Neeee! Weer een nieuwe storing in (0570)
Tilburg..
Dit laatste zal ik uiterraad nogmaals proberen. Ik durf zo niet te zeggen of ik de coax eruit had gehaald, en alvorens is de stroom ook niet af gehaald.hangingbelly schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:08:
[...]
Edit: Had je dit overigens ook geprobeerd met het uittrekken van de coax-kabel? Deze moet je pas weer aansluiten wanneer de televisie weer naar zenders wilt gaan zoeken.
Hopelijk helpt het stroom eraf halen ook bij mijn V5500 aangezien deze niet meer in zijn menu kan komen (en dus ook niet ik bij de fabrieksinstellingen). wellicht dat dit opgelost is nadat de stroom voor enkele uren eraf ligt.
In ieder geval mooi dat er een mogelijke oplossing beschikbaar is, Thanks
Als je niet in het menu kan komen wordt het inderdaad lastig. Ik heb eens gegoogled en vond een alternatief om een Sony televisie te resetten:MkGrnd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:56:
[...]
Dit laatste zal ik uiterraad nogmaals proberen. Ik durf zo niet te zeggen of ik de coax eruit had gehaald, en alvorens is de stroom ook niet af gehaald.
Hopelijk helpt het stroom eraf halen ook bij mijn V5500 aangezien deze niet meer in zijn menu kan komen (en dus ook niet ik bij de fabrieksinstellingen). wellicht dat dit opgelost is nadat de stroom voor enkele uren eraf ligt.
"Reset the TV (Sony): With the TV on, hold the UP arrow on the remote and press the power button on the TV (not the remote!). You will lose channel information, etc and have to re-run Auto tuning if you want that feature."
Misschien dat dit nog een optie is wanneer je niet in het menu van de televisie kan komen....
Bij mijn W5500 kon ik pas in het menu nadat ik hem eerst naar analoog had gezet, vervolgens de stroom er af daarna weer aangezet.MkGrnd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:56:
[...]
Toen ging ie goed naar analoog (zonder dat RTL4 en zwarte balk in beeld bleef) daarna kon ik in het menu komen
Bedankt, hier was ik namelijk zelf ook naar opzoek aangezien het erop lijkt dat de gehele menu niet meer te bereiken is. Ook al haal ik de coax eruit en blijf ik op digitaal.hangingbelly schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:04:
[...]
Als je niet in het menu kan komen wordt het inderdaad lastig. Ik heb eens gegoogled en vond een alternatief om een Sony televisie te resetten:
"Reset the TV (Sony): With the TV on, hold the UP arrow on the remote and press the power button on the TV (not the remote!). You will lose channel information, etc and have to re-run Auto tuning if you want that feature."
Misschien dat dit nog een optie is wanneer je niet in het menu van de televisie kan komen....
Verwijderd
Ik heb op mijn V5500 inmiddels de 'gratis' digitale zenders weer (na stekker uit/in) maar de Cam module wordt niet herkend, geen authenticatie en de TV geeft aan dat er geen CAM module geplaatst is. Zal ook maar eens een reset gaan proberen.
Edit: Way to go Lenny.... het gaat een stuk beter met de module er goed om in
Edit: Way to go Lenny.... het gaat een stuk beter met de module er goed om in
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 17:58 ]
Streepejscode naar voren?Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:54:
Ik heb op mijn V5500 inmiddels de 'gratis' digitale zenders weer (na stekker uit/in) maar de Cam module wordt niet herkend, geen authenticatie en de TV geeft aan dat er geen CAM module geplaatst is. Zal ook maar eens een reset gaan proberen.
En weg tv weer geen signaal
edit ben te ongeduldig doet het alweer
edit ben te ongeduldig doet het alweer
[ Voor 43% gewijzigd door Dezjay op 17-03-2010 18:10 ]
Zijn er mensen die momenteel een storing hebben op de digitale zenders RTL4, RTL5 en SBS6?
Ik krijg bij alleen die zenders de melding "geen of zwak signaal" van mijn TV. De andere zenders (NED1, NED2, NED3, NET5, Discovery, etc.) doen het wel gewoon.
De analoge zenders doen het wel allemaal.
Ik krijg bij alleen die zenders de melding "geen of zwak signaal" van mijn TV. De andere zenders (NED1, NED2, NED3, NET5, Discovery, etc.) doen het wel gewoon.
Had ik gisteravond ook met deze zenders! Na een korte standby deed alles het weer.BounceMeister schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:02:
Zijn er mensen die momenteel een storing hebben op de digitale zenders RTL4, RTL5 en SBS6?
Dan is het signaal gewoon slecht wat naar je tv loopt waarschijnlijk.
Heb het hier op mijn kamer ook vaak gehad. kabel vervangen (nieuwe coax) Dubbel afgeschermd 75 ohm. Werkt weer perfect!
Heb het hier op mijn kamer ook vaak gehad. kabel vervangen (nieuwe coax) Dubbel afgeschermd 75 ohm. Werkt weer perfect!
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Hmm, dat kan ik nog eens proberen. Ik ben nu ook de laatste firmware aan het downloaden, misschien dat het daar mee te maken heeft.Edgarz schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:06:
[...]
Had ik gisteravond ook met deze zenders! Na een korte standby deed alles het weer.
Edit:
Ik heb alle kabels van Hirschmann, 4 jaar geleden alles nieuw aangelegd.Xentor schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:24:
Dan is het signaal gewoon slecht wat naar je tv loopt waarschijnlijk.
Het gekke is dat niet alle zenders slecht zijn, alleen deze:
RTL4, RTL5, RTL7, SBS6, NatGeo, Animal Planet, MTV en het Ziggo Zenderoverzicht.
De rest werkt gewoon goed, net als alle analoge zenders, die zijn ook goed.
[ Voor 47% gewijzigd door BounceMeister op 16-06-2010 16:16 ]