Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Iets zegt me dat je het eerst ziet en dan pas hoort.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:05:
hey mensen,
veel zullen dit niet geloven maar ik heb vanavond rond een uurtje of half negen,
boven de maaspoort ('s-Hertogenbosch) een meteoriet zien inslaan...
kan het zo zijn dat dat met elkaar te maken heeft?
even voor de duidelijkheid eerst hoorden we een harde knal en gerommel
en toen zagen we een lichtflits en een lichtbal naar beneden denderen...
Geluid gaat met zo'n 300 m/s en licht met zo'n 300'000'000 m/s.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Gelukkig heb ik geen alles in 1 pakket.
http://www.nu.nl/binnenla...omen-boven-nederland.html
Er was me al iemand voor!
[ Voor 12% gewijzigd door McWolf82 op 16-03-2010 22:08 ]
ShitDe vuurbol werd even na achten gezien, aldus Jurriens. Hij kreeg meldingen uit onder meer Vlaardingen, Soest, Zoetermeer, Alkmaar en Amersfoort.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Vaag, hier doet internet het in Emmen niet. Erg plaatselijk dus....leosand schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:34:
Emmen ook plat
analoog en digitaal
gelukkig doet de hdx het nog
en internet
Hahahaha we're all going to die!McWolf82 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:08:
Heldere vuurbol waargenomen boven Nederland
http://www.nu.nl/binnenla...omen-boven-nederland.html
Er was me al iemand voor!
The Flying Dutchman
ik denk dat we worden aangevallen
Ik zie net inderdaad een Tripod in onze tuin lopen. Ik ben weg!G-PHREAK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:10:
Ja goed.. hier in Cuijk vlogen er rond die tijd meerdere straaljagers laag over.. no shit
Nou dan kunnen ze beter de TV uitzendingen doorgang laten vinden. Dan heb je veel minder weerstand. Nu heb je allemaal gefrustreerde burgers voor je omdat Blik op de weg onderbroken is.G-PHREAK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:10:
Ja goed.. hier in Cuijk vlogen er rond die tijd meerdere straaljagers laag over.. no shit
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl
Lees zelfs iets over een meteoor.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alles doet het weer in Roosendaal
Verwijderd
en niet die knop
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 22:14 ]
Ik heb voor het dinnetje ff goedetijden via rtlgemist opgezet!Crusher77 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:13:
Scheelt dat Blik op de Weg gewoon te bekijken is via UitzendingGemist.nl, wat ik dus zojuist gedaan heb
Ik had hier net beeld.. maar het staat nu weer stil...
Werkt hier ook weer.
Volgens nu.nl werd het momenteel via een ander station verzonden:
http://www.nu.nl/internet...ote-televisiestoring.html
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
...Dus de Aliens moeten toch echt beter hun best gaan doen...
Alleen vriendin-lief eist nu dat ze Desperate Housewives opnieuw uitzenden.
Schijnt seizoensfinale te zijn.
Veel baby's over 9 maand
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
confirmed! (regio den bosch)
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Confirmedincinerator82 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:12:
analog doet het weer hier! Goor twente
De wijzen komen uit het Oosten!
[ Voor 28% gewijzigd door za3redrum op 16-03-2010 22:19 ]
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
Moet toch niet mogelijk zijn....... een back up op een back up die niet werkt....
Verwijderd
maar internet nog (steeds) niet
Verwijderd
Delfzijl
Zou het een soort cascade failure zijn?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 22:21 ]
Idd, heb je het dubbel redundant, werkt het nog niet.Mike-Nikon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:19:
Er ging iets mis met de stroomvoorziening. Normaal neemt een generator het dan over, maar dat is niet gebeurd", legt de woordvoerder uit. "Dan hebben we ook nog batterijen als reserve staan, maar dat valnet heeft ook niet gewerkt."
Moet toch niet mogelijk zijn....... een back up op een back up die niet werkt....
[edit]
Televisie is er inmiddels weer, internet nog niet helaas (gelukkig heb ik hier nog een backuplijntje
[ Voor 10% gewijzigd door Copyman op 16-03-2010 22:21 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
nog wel problemen met internet
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Maar ze wachten met voetbal wel mooi met de goal tot de tv weer werkt
Hier in 's Hertogenbosch doen nog niet alle zenders het hoor.
Graast voor Division Brabant 
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
/edit:
Inmiddels weer beeld!
[ Voor 18% gewijzigd door Step op 16-03-2010 22:26 . Reden: :) Beeld. ]
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Gelukkig hebben m'n ouders Canal Digitaal en die deed het wel.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -
[ Voor 90% gewijzigd door Mike-Nikon op 16-03-2010 22:28 ]
Dat is de 3de al uit CuijkAbraxas1 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:28:
Hier in Cuijk nbr. Werkt alles weer behalve de epg.
BUUR!
[edit] zenderinfo is ook weer terug!
[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 16-03-2010 22:30 ]
Nee ze zijn pas bij S06E12 van de S06E18 ofzo.TD-er schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:16:
Groningen (de provincie) ook weer beeld.
Alleen vriendin-lief eist nu dat ze Desperate Housewives opnieuw uitzenden.
Schijnt seizoensfinale te zijn.
Gelukkig heb ik mijn 3G laptopje nog
OT: House is ook net begonnen damn....
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik heb hier in Enschede (Twekkelerveld) geen last gehad van storing van internet.Herjan schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:28:
Televisie doet het weer, maar m'n internet hier in Enschede nog steeds niet... Misschien ligt dat ergens anders aan?
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Volgens mij hadden ze bij Ziggo wel de Genset en de upsen moeten testen...
http://www.nu.nl/internet...ote-televisiestoring.html
[ Voor 36% gewijzigd door raymonvdm op 16-03-2010 22:47 ]
Verwijderd
alleen de HD-kanalen werkten niet. Nu werkt alles weer. Heb voetbal moeten kijken op de gewone digitale NED3. Ergens in de 52ste minuut (ongeveer) deed HD het weer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Digitaal verwacht ik dan ook wel maar toch lijkt er iets niet goed te gaan met CI+ modules..
Ik heb hier een Sony Bravia V5500 en W5500 staan, beide met CI+ modules en zodra ik me tv maar op digitaal zet geeft hij geen beeld en hangt de tv helemaal vast (beide tv's).
Analoog op de tv werkt 100%
Zodra ik het stroom er af haal van me tv kan ik hem weer gebruiken,. stond hij op digitaal, blijft hij hangen.
Tenzij ik de coax tijdens het aanzetten eruit laat, doe ik hem vervolgens er weer in gaat hij weer hangen
Meerdere mensen die toevallig dit probleem hebben? Ik heb het nog niet eerder gehad en het lijkt door de storing te komen. Wellicht dat hij EPG probeert te bereiken die nog niet werkt?
Edit: Regio Den Bosch
Hier ook een W5500, geen problemen met CI+.MkGrnd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:46:
Meerdere mensen die toevallig dit probleem hebben? Ik heb het nog niet eerder gehad en het lijkt door de storing te komen. Wellicht dat hij EPG probeert te bereiken die nog niet werkt?
Hier hetzelfde probleem met een Sony Bravia Z5500. Ik kan wel switchen naar analoog beeld, maar hij lijkt verder volledig te hangen zo snel ik geprobeerd heb om digitaal te kijken.MkGrnd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:46:
Analoog werkt weer..
Digitaal verwacht ik dan ook wel maar toch lijkt er iets niet goed te gaan met CI+ modules..
Ik heb hier een Sony Bravia V5500 en W5500 staan, beide met CI+ modules en zodra ik me tv maar op digitaal zet geeft hij geen beeld en hangt de tv helemaal vast (beide tv's).
Zodra ik het stroom er af haal van me tv kan ik hem weer gebruiken,. stond hij op digitaal, blijft hij hangen.
Tenzij ik de coax tijdens het aanzetten eruit laat, doe ik hem vervolgens er weer in gaat hij weer hangen
Heb zelf de samsung le37b550, ook met CI+ module. Maar hier geen problemen en werkt het gewoonMkGrnd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:46:
Analoog werkt weer..
/verkapt pats met je gedownloade shizzle post
Weet niet of het in Almelo alweer werkt trouwens, heb het maar opgegeven voor vanavond met de TV
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hier precies hetzelfde probleem met een 40w5500... heel fijn dan je tv vast kan lopen als het signaal van ziggo niet goed is of zo. Vind het apart.Jarod schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:50:
[...]
Hier hetzelfde probleem met een Sony Bravia Z5500. Ik kan wel switchen naar analoog beeld, maar hij lijkt verder volledig te hangen zo snel ik geprobeerd heb om digitaal te kijken.
Is even afwachten tot morgen, dit lijkt me niet echt goed.Jarod schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:50:
[...]
Hier hetzelfde probleem met een Sony Bravia Z5500. Ik kan wel switchen naar analoog beeld, maar hij lijkt verder volledig te hangen zo snel ik geprobeerd heb om digitaal te kijken.
Edit: Alles werkt hier in assen weer sinds 20 minuten.
[ Voor 18% gewijzigd door Trucker Her op 16-03-2010 22:59 ]
Gestoord word je toch...
Volgens teletekst lag het aan Ziggo Zwolle,maar moet het nu weer over zijn
Edit : de site van Ziggo doet het ook weer maar ze maken nergens melding van lekker bedrijf hoor
[ Voor 60% gewijzigd door jasonxx op 16-03-2010 23:04 ]