Toon posts:

asus p7h55d evo ziet ide schijf niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een nieuwe pc.

met een mobo van asus p7h55d evo

nu heb ik een sata schijf waar windows7 op staat. draait prima! nu had ik nog 2 ide schijfen waar bestanden op stonden.

een maxtor diamond10 200gb
een WD400 40gb

de maxtor zag die zonder problemen en had ik geselecteerd als slave. daar kon ik zo alle data over kopieren. nu sluit ik die WD erop aan en die ziet ie niet. ook niet als single of als slave.

wie o wie kan mij helpen?

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:54

iichel

Gazoooo

Je weet zeker dat de schijf het nog wel doet?

En als je eens geen enkele pin aansluit?
Of evt in een slave/master configuratie met je Maxtor schijf?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Verwijderd

Topicstarter
hmmm kom dr net achter dat de schijf niet gaat draaien... terwijl ik hem wel werkend afgesloten heb.... daarna kort in een externe behuizing gehad. alleen toen zag die hem niet... dus wie weet is de spanning niet goed geweest daarvan. want had geen juiste adapter zag ik later....

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-02 19:28
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:06:
hmmm kom dr net achter dat de schijf niet gaat draaien... terwijl ik hem wel werkend afgesloten heb.... daarna kort in een externe behuizing gehad. alleen toen zag die hem niet... dus wie weet is de spanning niet goed geweest daarvan. want had geen juiste adapter zag ik later....
hmm verkeerde adapter, klinkt als een opgelost probleem, je hebt de HD gewoon gesloopt :P

Verwijderd

Topicstarter
daar was ik idd al bang voor :P gelukkig heb ik nog bakcups maar goed niet alles is dan terug! beter iets dan niet.....

maar wel raar dat bios hem wel ziet..... dan 8,5gb i.p.v 40gb