Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:04
Hallo allemaal, ik heb een vraagje over Android en Bluetooth, maar misschien moet ik de vraag in het X10 forum plaatsen.

Ik wil een SE X10 halen en deze koppelen met een stereo bt set. Hierbij is het de bedoeling dat muziek en gesprekken over de bt set gaan, maar ringtones, reminders en andere notifications over de luidspreker van de telefoon. Mijn vraag is dus simpel: kan dat?

De reden waarom ik dit wil: ik wil mijn telefoon niet aan mijn oren houden (vinden mijn armen niet zo fijn), maar ik wil wel weten of ik gebeld wordt (anders dan vibreren).

Het vervelende is in deze dat de X10 een SE BT stack heeft, waardoor de vraag wellicht niet eens te beantwoorden is op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar de stereo BT headset werkt precies zoals jij wil met mijn HTC Hero. Ringtones en notifications worden door de telefoonspeaker afgespeeld, gesprekken en media geluid via de headset. Dit zonder dat ik daarvoor apart instellingen hoefde te wijzigen.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:04
embee schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:27:
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar de stereo BT headset werkt precies zoals jij wil met mijn HTC Hero. Ringtones en notifications worden door de telefoonspeaker afgespeeld, gesprekken en media geluid via de headset. Dit zonder dat ik daarvoor apart instellingen hoefde te wijzigen.
Dat klinkt goed. Als het standaard bij jou op de Hero al zo werkt, dan zal het (al dan niet standaard) ook op een andere foon moeten werken. Waarschijnlijk probeer ik het toch eerst in een winkel uit, maar dit klinkt mij hoopvol in de oren. Dank voor de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skagerak
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:51
NoGinryuGo schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:50:
(...)

Ik wil een SE X10 halen en deze koppelen met een stereo bt set. Hierbij is het de bedoeling dat muziek en gesprekken over de bt set gaan, maar ringtones, reminders en andere notifications over de luidspreker van de telefoon. Mijn vraag is dus simpel: kan dat?

(...)
Volgens mij werkt dit bij elke telefoon (die A2DP ondersteunt) gewoon zo. Heb op dit moment nog een SE G900 en daar werkt het ook precies zoals je beschrijft. Sterker nog het is niet eens anders in te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
In het X10 topic, staat een link naar youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=uczRIxWu8og
die laat zien dat in sommige landen een bluetooth stick wordt meegeleverd (bedoelt voor A2DP). Dus dat moet wel gaan werken ja.