Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302635

Topicstarter
Ik heb laatst mijn ps2 slim maar weer eens oud de kast gehaald. 8)
En even gegamed maar toen wou ik eigenlijk ook wel eens online proberen dat heb ik nog nooit gedaan met de ps2. Maar het probleem is dat ik draadloos internet heb en je heb internet over de kabel nodig dus mijn vraag is kan ik ook een lan kabel van de ps2 naar de pc trekken (heb het wel geprobeerd maar kwam er echt niet uit) en zo online te gaan? of is er ook een andere manier hiervoor? :)
gr, jorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft heb ik het topic een tikje gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hufter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Misschien heb je wat aan het volgende...

Waarschijnlijk moet je je PS2 met een crosslinkkabel verbinden. (Correct me if I'm wrong.)

Ga dan naar 'Netwerkverbindingen'. Klik dan met de rechtermuisknop op je draadloze netwerkverbinding en dan op 'Eigenschappen'. Ga naar de tab 'Geavanceerd' en vink 'Andere netwerkgebruikers mogen via de Internet-verbinding van deze computer verbinding maken'. Selecteer dan de verbinding met je PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoe kan ik zien of het een crosslink kabel is?

als ik me ps2 verbindt met mijn pc gebeurt er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Wikipedia: RJ-45

Zonder crossover kabel kan het niet. Gewoon kabel erinsteken PS2-PC, en in de eigenschappen
van je draadloos netwerk het volgende selecteren "allow other network users to connect through
this computer's Internet connection" (andere gebruikers toestaan gebruik te maken van de internet
verbinding va deze computer, ofzo). Klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar hoe kan ik weten of het een crossover kabel is of niet?>

edit: ik heb een crosslink maar ik ga morgen wel even langst een pc winkel die dingen zijn vast niet zo duur
bedankt voor het snelle antwoord.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 302635 op 16-03-2010 21:14 ]

Pagina: 1