Throw me a freakin' bone here
Bel je dagelijks, of speciaal opgezocht;):?Op donderdag 08 maart 2001 16:16 schreef Webgoodie het volgende:
0900-1450 [22 ct per minuut]
Hier gaan ze redelijk wat klanten mee verliezen.
Prima keus, OK dan! Toppie IBAZAR!
Ik vind dit een zeer verstandige zet van ze! Wij bieden regelmatig goederen aan via Ibazar en Ricardo en je moet eens weten hoeveel nephandelaren en klanten er op die sites zitten!
Eindelijk wat professioneler!
Hadden we maar een Nederlandse EBAY!
Ik vind dit een zeer verstandige zet van ze! Wij bieden regelmatig goederen aan via Ibazar en Ricardo en je moet eens weten hoeveel nephandelaren en klanten er op die sites zitten!
Eindelijk wat professioneler!
Hadden we maar een Nederlandse EBAY!
...aardige mensen daar bij correlatie...
tjonge jonge, wat een gelul zeg. Niemand klikt meer op banners, er moet toch ergens geld vandaan komen! het zijn allemaal bedrijven hoor, iedereen wil alles maar gratis, en willen er niks voor terug doen.....daar gaan alle sites aan kapotOp donderdag 08 maart 2001 16:01 schreef rnmt het volgende:
Die nichten (niet persoonlijk bedoeld..) van Ibazar gaan nou opeens geld vragen als je iets koopt/verkoopt via hun site...
Net overgenomen door E-baai en nou begint het ge-ouwe-****ER-hoer al!!!
Zo...en dat moest ik effe kwijt
Waarom moeten ze dan geld krijgen...wat doen ze er nou voor...een beetje een paginaatje bijhouden...zouden ze gewoon voor de lol moeten doen...die banner inkomsten zouden gewoon een leuke bijkomstigheid moeten zijn....iedereen wil tegenwoordig alleen maar geld verdienen aan internetpagina's..de één na de andere pagina wordt opeens een betaalde paginaOp donderdag 08 maart 2001 21:00 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
tjonge jonge, wat een gelul zeg. Niemand klikt meer op banners, er moet toch ergens geld vandaan komen! het zijn allemaal bedrijven hoor, iedereen wil alles maar gratis, en willen er niks voor terug doen.....daar gaan alle sites aan kapot
Verwijderd
een beetje paginaatje bij houden?? grappenmaker...Op donderdag 08 maart 2001 23:28 schreef rnmt het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dan geld krijgen...wat doen ze er nou voor...een beetje een paginaatje bijhouden...zouden ze gewoon voor de lol moeten doen...die banner inkomsten zouden gewoon een leuke bijkomstigheid moeten zijn....iedereen wil tegenwoordig alleen maar geld verdienen aan internetpagina's..de één na de andere pagina wordt opeens een betaalde pagina
Verwijderd
kan het mishebben hoor, maar zo'n opmerking maakt de gemiddelde frontpage koning ook...:)Op donderdag 08 maart 2001 23:28 schreef rnmt het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dan geld krijgen...wat doen ze er nou voor...een beetje een paginaatje bijhouden...zouden ze gewoon voor de lol moeten doen...die banner inkomsten zouden gewoon een leuke bijkomstigheid moeten zijn....iedereen wil tegenwoordig alleen maar geld verdienen aan internetpagina's..de één na de andere pagina wordt opeens een betaalde pagina
Verwijderd
paginaatje bijhouden ..... gewoon voor de lol ...... banner inkomsten leuke bijkomstigheid ...... iedereen wil geld verdienen aan internetpagina's .....Op donderdag 08 maart 2001 23:28 schreef rnmt het volgende:
[..]
Hoe oud ben je
Verwijderd
Volgens mij ben je niet verplicht om iets via Ibazar te veilen hoor. Zijn nog genoeg andere mogelijkheden op internet.Op donderdag 08 maart 2001 16:01 schreef rnmt het volgende:
Die nichten (niet persoonlijk bedoeld..) van Ibazar gaan nou opeens geld vragen als je iets koopt/verkoopt via hun site...
Net overgenomen door E-baai en nou begint het ge-ouwe-****ER-hoer al!!!
En wat bedoel je met: die nichten (niet persoonlijk bedoeld..)
Nichten zijn klootzakken alleen niet persoonlijk bedoeld ?????
Pagina: 1