Nichten van Ibazar !!!!

Pagina: 1
Acties:

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Die nichten (niet persoonlijk bedoeld..) van Ibazar gaan nou opeens geld vragen als je iets koopt/verkoopt via hun site... :(

Net overgenomen door E-baai en nou begint het ge-ouwe-****ER-hoer al!!!

Zo...en dat moest ik effe kwijt >:)

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

hiervoor heb je de correlatie telefoon die mensen staan je altijd te woord..:)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
0900-1450 [22 ct per minuut] :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 16:16 schreef Webgoodie het volgende:
0900-1450 [22 ct per minuut] :)
Bel je dagelijks, of speciaal opgezocht;):?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:52
Hier gaan ze redelijk wat klanten mee verliezen.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Prima keus, OK dan! Toppie IBAZAR!

Ik vind dit een zeer verstandige zet van ze! Wij bieden regelmatig goederen aan via Ibazar en Ricardo en je moet eens weten hoeveel nephandelaren en klanten er op die sites zitten! :(

Eindelijk wat professioneler! :)
Hadden we maar een Nederlandse EBAY!

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
...aardige mensen daar bij correlatie... :z

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 17:02 schreef Gash het volgende:

Hadden we maar een Nederlandse EBAY!
Ibazar = Ebay ... ze zijn toch druk bezig met die overname..!! :Z

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 08 maart 2001 16:01 schreef rnmt het volgende:
Die nichten (niet persoonlijk bedoeld..) van Ibazar gaan nou opeens geld vragen als je iets koopt/verkoopt via hun site... :(

Zo...en dat moest ik effe kwijt >:)
tjonge jonge, wat een gelul zeg. Niemand klikt meer op banners, er moet toch ergens geld vandaan komen! het zijn allemaal bedrijven hoor, iedereen wil alles maar gratis, en willen er niks voor terug doen.....daar gaan alle sites aan kapot :r

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 21:00 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

tjonge jonge, wat een gelul zeg. Niemand klikt meer op banners, er moet toch ergens geld vandaan komen! het zijn allemaal bedrijven hoor, iedereen wil alles maar gratis, en willen er niks voor terug doen.....daar gaan alle sites aan kapot :r
Waarom moeten ze dan geld krijgen...wat doen ze er nou voor...een beetje een paginaatje bijhouden...zouden ze gewoon voor de lol moeten doen...die banner inkomsten zouden gewoon een leuke bijkomstigheid moeten zijn....iedereen wil tegenwoordig alleen maar geld verdienen aan internetpagina's..de één na de andere pagina wordt opeens een betaalde pagina :'(

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 23:28 schreef rnmt het volgende:

[..]

Waarom moeten ze dan geld krijgen...wat doen ze er nou voor...een beetje een paginaatje bijhouden...zouden ze gewoon voor de lol moeten doen...die banner inkomsten zouden gewoon een leuke bijkomstigheid moeten zijn....iedereen wil tegenwoordig alleen maar geld verdienen aan internetpagina's..de één na de andere pagina wordt opeens een betaalde pagina :'(
een beetje paginaatje bij houden?? grappenmaker...

Verwijderd

[..]

kan het mishebben hoor, maar zo'n opmerking maakt de gemiddelde frontpage koning ook...:)

Verwijderd

[..]

paginaatje bijhouden ..... gewoon voor de lol ...... banner inkomsten leuke bijkomstigheid ...... iedereen wil geld verdienen aan internetpagina's .....

Hoe oud ben je :?

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 16:01 schreef rnmt het volgende:

Volgens mij ben je niet verplicht om iets via Ibazar te veilen hoor. Zijn nog genoeg andere mogelijkheden op internet.

En wat bedoel je met: die nichten (niet persoonlijk bedoeld..) :?
Nichten zijn klootzakken alleen niet persoonlijk bedoeld ????? :( :?
Pagina: 1