Verkeerde 'Hands On:' gelinked bij Archos 7 tablet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smylodon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2014
Goedenavond!

Bij het doornemen van de Hands On: Archos 7 Home Tablet viel me op dat er werdt gesproken over 2 soorten Archos 7 : het Home tablet en het Internet Tablet.

Ik dus zoeken naar die twee en bij de pricewatch entry van het Archos 7 Internet Tablet (dat is dus de duurdere 160GB versie die niet op Android draait) wordt echter naar de hands-on van de goedkopere 2/8GB versie met Android gelinked.

Zou iemand die link er uit kunnen halen? Zo wordt het er ook niet simpeler op. ;)

Ik hoop dat het nog te volgen is?
Bij voorbaat dank.

NB.
Bij de pricewatch entry van het Archos 7 Home Tablet staat deze wel gewoon goed gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
De koppeling twee kanten op, als de redactie de twee producten koppelt aan die hands-on, dan komt die review ook bij die twee producten naar boven onder het kopje Reviews van Tweakers.net. Ik zou die koppeling wel kunnen weghalen, maar de redactie heeft de koppeling naar de diverse Archos tablets bewust aangemaakt en bij het verwijderen van de koppeling is ook de link naar de tablet naast het artikel weg.

Uit de tekst van het artikel blijkt duidelijk dat het om twee aparte producten gaat. Mensen die de link aanklikken en het artikel lezen worden er specifiek op gewezen over welk model de hands-on gaat.
Archos heeft eerder al een tablet met deze naam uitgebracht. Dat betreft echter een model van de zesde generatie mediaspelers van de fabrikant, dat niet op Android draait, meer opslagcapaciteit biedt en wat duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smylodon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2014
Hmm, ik denk dat ik het begrijp..
Met alle respect, IMHO een beetje onhandig dat het automatisch beide kanten op werkt - persoonlijk komt het in dit geval wat scheef over, maargoed, 'c'est la vie' - elke site zo z'n Features hè. ;) 't is al complex genoeg.

Bedankt in ieder geval voor de info - ik heb dan niets gezegd, mijn excuses. :Y)