Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-06 12:23
Ik heb ~2 jaar geleden mijn eerste in-ear set gekocht, de Phillips SHS8000. Bevielen mij goed, alleen ik had tot drie keer toe een kabelbreuk in de 3.5mm jack, de eerste 2x na ongeveer 9 maanden, de laatste keer na een week :(

Ik had toen dus nieuwe nodig. Na positieve verhalen over de CX300-II had ik die besteld, tot bleek dat ze een assymetrische J-kabel hebben. Aangezien dat mij niet bevalt, zijn die toen weer teruggegaan.

Ik zit dus nu nog steeds zonder fatsoenlijk geluid, aangezien de standaard iPod oortjes gewoon niet meetellen :+

Zijn er mensen die mij nog iets kunnen aanraden? Ik zat zelf te denken aan de Sennheiser CX 400 (II?), echter, de korte kabel is wel irritant, en het verlengsnoer heeft een vrij dikke koppeling. Daarnaast heb ik goede verhalen gehoord over Ultimate Ears, maar gaan die ook op voor hun instapmodellen? Hebben de instapmodellen ook verwisselbare kabels?

Ik heb een budget tot €40,- Als je iets erover wilt aanraden, kom dan met goede argumenten ;)

In het kort nog even de eisen:
  1. In-Ear
  2. Ik luister vooral Trance
  3. Symmetrische Y-kabel
  4. Graag kabelbreuk-bestendig of -garantie

[ Voor 0% gewijzigd door theguyofdoom op 16-03-2010 18:55 . Reden: de CX is van sennheiser niet van creative :$ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT geldt: eerst zelf zoeken, dan pas vragen. Wat heb je zelf al gevonden, wat denk je zelf dat goed is, wat zijn je specifieke vragen, waar twijfel je nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Ok. ik ga proberen het nog even een beetje specifieker te maken. O-)

Wat ik wil weten is:
  1. Hoe bevalt de Sennheiser CX 400? (als je hem hebt natuurlijk :+) Is de korte kabel niet irritant? Is het -|| model significant beter dan het origineel?
  2. Ultimate Ears. Hoor goede dingen over kwaliteit Superfi 5 etc, maar hoe is het gesteld met bijv. de Metrofi serie?
Daarnaast, alternatieven altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
theguyofdoom schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:05:
In het kort nog even de eisen:
  1. In-Ear
  2. Ik luister vooral Trance
  3. Symmetrische Y-kabel
  4. Graag kabelbreuk-bestendig of -garantie
Is dat een eis? :P
Kijk eens naar de Beta Brainwavz, voldoet aan aan je eisen. Alleen is het garantie een beetje lastig aangezien eht uit China moet komen (maar de kabel is erg duurzaam volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
andyy schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:24:

Is dat een eis? :P
Kijk eens naar de Beta Brainwavz, voldoet aan aan je eisen. Alleen is het garantie een beetje lastig aangezien eht uit China moet komen (maar de kabel is erg duurzaam volgens mij)
Ik zal er eens naar kijken.

Ik luister Trance staat erbij omdat ik wel een fatsoenlijke Bass nodig heb. Ik kan het ook zo formuleren: Gimme Bass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 17:18
ik heb hetzelfde
maar ik denk dat ik voor de cx400 ga (niet voor II omdat die juist die kabel niet kan loskoppelen.
ik zie het verlengstuk juist als een soort garantie voor dat als je kabelbruek hebt, gewoon ander kabeltje eronder
volgens mij zijn alle cx en met een goede bass
ik heb er al 2 of 3 gehad (cx200, cx300 en cx 300 II precision) en die klonken allemaal fantastisch

mijn vraag dus :+
waar zit je kabelbreuk dan altijd?
bij mij altijd vlakbij de plug waar die in me ipod gaat

edit:
verkeerd gelezen
dus ook bij de 3.5 mm

advies cx400

[ Voor 6% gewijzigd door kaasplank1 op 22-03-2010 10:51 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 21:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij is de creative EP630 of de EP830 (20 resp 30 euro) de beste keus voor het geld. heeft alleen geen garantie op draadbreuk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 13:34

janklp

FortyTwo Capital

Sinds een week gebruik ik de Meelec M9 en ik kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben. De dopjes kosten inclusief verzending 34 dollar dus dat is ruim onder je budget. Op head-fi.org is men uiterst lovend over de (geluids)kwaliteit van deze oordopjes en ik kan dat alleen maar beamen. De dopjes zijn gemaakt van aluminium met een stevige draad, 45 graden jack en goede afwerking. Daarnaast is de customer service onovertroffen, mijn eerste setje was stuk, dit werd direct opgelost en een week later lag er al een nieuw setje op de mat. Enige kleine nadeel voor mij is de stevige bas bij het luisteren van bepaalde muzieksoorten, echter bij de wekelijkse Tiesto podcast is dit weer een genot. Kijk er eens naar zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
Ik heb intussen op ebay de CX400-II gekocht, ik wacht nu tot ze binnenkomen.

Ik had ze daar voor net iets meer dan €20, incl. verzenden :P

----EDIT:---

Ik ging mijn post history ff door, en zag dat ik nooit had geantwoord 8)7 - Alleen zo'n megabump is ook niet echt geweldig.

Ze waren volgens mij wel "genuine", maar wel een andere verpakking dan diegene die ik kreeg na mijn RMA (wederom kabelbreuk) (ze deden totaal niet moeilijk over ebay). Die doen het op dit moment nog steeds, en ze bevallen zeer goed.

[ Voor 57% gewijzigd door theguyofdoom op 27-06-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 16:59
laat even weten als ze aankomen of het ook daadwerkelijk echte originele sennheisers zijn..
Ik ben mijn oude CX400 setje laatst verloren, maar heb besloten om maar voor de Meelec M6 te gaan, de positieve reviews en de verhalen over de klantenservice staan me wel aan (en dat voor 39.44€ met extra rubbers, kan weinig mis voor gaan).
Pagina: 1