Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Zoek zo snel mogelijkde basis van de vijand, en kijk waar hij zijn units plaatst en waar zijn harvesters Ore halen.
Zogauw er iets zijn basis in of uit gaat, schiet je het overhoop.
De vijand komt zonder geld te zitten, en jij mass't en tech't steeds verder.
Uiteindelijk loop je de enemy base in omdat die geen geld meer heeft.
I want to live forever, so far.. so good.
En hoe kom jij zo snel aan die units die de enemy moeten afknallenOp donderdag 08 maart 2001 16:20 schreef Warbringer het volgende:
contain:
Zoek zo snel mogelijkde basis van de vijand, en kijk waar hij zijn units plaatst en waar zijn harvesters Ore halen.
Zogauw er iets zijn basis in of uit gaat, schiet je het overhoop.
De vijand komt zonder geld te zitten, en jij mass't en tech't steeds verder.
Uiteindelijk loop je de enemy base in omdat die geen geld meer heeft.
Ik ben toch malle pietje niet!
verder veel hondjes helpen ook nog wel eens tegen bleude paratrooper-aanvallen...
Owjah...de "G" knop is best wel handig...zeker voor die lucht-afweergeschut karretjes...
PRISMA Tanks ruleren ook wel big time zeker als je er een stuk of 12 hebt.. :):)
what is your major malfunction???
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
een snelle zelfmoord actie met een aantal units en dan zoveel mogelijk schade doen aan de enemy. Liefst zijn economie een deuk schoppen. Als je er maar voor zorgt dat ZIJN economie er meer onder lijdt, dan die van jouw.Op donderdag 08 maart 2001 16:29 schreef The Legend het volgende:
[..]
En hoe kom jij zo snel aan die units die de enemy moeten afknallen
Uiteindelijk zal het verschil in economie uitlopen, en dan (hier komt microskills bij kijken) met je tactisch zijn eenheden afplukken. begin met het bezet houden van zijn OreFields, daarna omcirkel je zijn base entrance(s), en dan beweeg je naar binnen.
het is een Sure-Fire way van winnen als je een economische voorsprong hebt.
werkt perfect in starcraft, moet ook converteerbaar zijn naar Red Alert 2.
Als de allies kun je met 2x4 vliegtuigen een warminer om zeep helpen. Repeat as necessary.
Op een map met water kun je warminers ook chronospheren en een bad geven.
Werkt prima.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Hem een fucking groot leger laten bouwen, en dat zelf ook doen, alleen dan in het berijk van je basis zijn "radarstoorders". En ik speel vooral verdedigend. Wat ook goed werkt, is een klein basisje maken, waar je je hele leger inzet, en veel verdediging bij je belangerijkste basis. Als dan de vijand aanvalt, knallen ze tegen je verdediging, en dan kan jij aanvallen, knallen maar
tactiek: bouw je verdediging zo op dat NIKS erdoor geraakt en dat je geen gebouwen verliest zelfs met massale aanval (of hoogsten zoveel dat je makkelijk kan bijbouwen)
belangrijk hierbij = VEEL harvasten!
dan ging ik ook altijd op me zakOp vrijdag 09 maart 2001 21:51 schreef The_Master_of_Oers het volgende:
best vervelend als der weinig harvest is!!
ik moet het hebben van massas.. rushen kan ik in geen enkel spel..
ben meer tactiek speler (daarom HAAT ik quake ook)
Verwijderd
Containen
Beetje rondom de enemy gaan staan, grote orevelden bewaken en alle miners van de tegenstander afschieten.
Verwijderd
in vind het toch wel leuk, met 1 tank door de voordeur gaan en de hele moete weg lokken, en dan met een heel leger je een weg banen door de achterdeur!!!! en dan lache om de matige AI van RAIIrushen kan ik in geen enkel spel..
Audi A8 W12 6.0
Niet vergeten prism tanks ernaast zetten he? Anders heb je nog niet zoveel aan je basis.Op vrijdag 09 maart 2001 23:29 schreef delyver het volgende:
k ga altijd een vettttttte basis bouwen met heel veel prisma towers en luchtafweer zodat niemand in mijn basis komt, ik zet er een beetje van die gap generators neer en iedereen denkt dat ik een fuck basis heb hehe
Euhmm.. als je als een kip zonder kop in quake 2/3 rondloopt, kom je ECHT NIET VER.. quake = tactisch spelen, en ik kan het weten. heb bij runners-up CTF clan van Nederland gespeeld.Op vrijdag 09 maart 2001 21:52 schreef poohbeer het volgende:
[..]
dan ging ik ook altijd op me zak
ik moet het hebben van massas.. rushen kan ik in geen enkel spel..
ben meer tactiek speler (daarom HAAT ik quake ook)
En wat jij die diegene die om Counterstrike cheats vroeg die nog op de GoT CS servers werkte?

Als je Starcraft/red alert kan spelen en winnen met weinig resources.. DAT GETUIGD VAN SKILLS.. niet het domweg massen en aanvallen. dat heet chobo beter bekend als NEWBIE. daarintegen gosu oftewel, God, duid wel van skills en micromanagement.
En zeg niet dat het niet zo is, want ik heb genoeg FPS en RTS ervaring om 1!0% te weten dat het wel zo is. En dat zal _ELKE_ goede RTS speler be-amen.
Verwijderd
AmenOp zaterdag 10 maart 2001 01:32 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Euhmm.. als je als een kip zonder kop in quake 2/3 rondloopt, kom je ECHT NIET VER.. quake = tactisch spelen, en ik kan het weten. heb bij runners-up CTF clan van Nederland gespeeld.
En wat jij die diegene die om Counterstrike cheats vroeg die nog op de GoT CS servers werkte?
Als je Starcraft/red alert kan spelen en winnen met weinig resources.. DAT GETUIGD VAN SKILLS.. niet het domweg massen en aanvallen. dat heet chobo beter bekend als NEWBIE. daarintegen gosu oftewel, God, duid wel van skills en micromanagement.
En zeg niet dat het niet zo is, want ik heb genoeg FPS en RTS ervaring om 1!0% te weten dat het wel zo is. En dat zal _ELKE_ goede RTS speler be-amen.
Zet je units een eindje van je war factory vandaan, laat een spion van je allie er naast staan, je allie verklaart je heel ff de oorlog, doet spion in war-factory en vraag weer alliantie aan, jij maakt die alliantie compleet (beetje brakkig uitgelegd, ik weet 't). ditzelfde doe je dan ook bij hem. zo hebben jullie beiden upgegrade units.
Verwijderd
tegen newbies: ja, tegen gevorderde mensen: nee.Op zondag 08 juli 2001 19:53 schreef handige_harrie het volgende:
ook leuk (sommige vinden van niet) is om heel sneaky1 of meer chrono legionaires bij een onbewaakte conyard te 'droppen'. Soms lukt het om de conyard te laten verdwijnen voor de vijand er ook maar iets van heeft gemerkt

Verwijderd
Verwijderd
7000 nog watOp zondag 08 juli 2001 20:35 schreef ftpsurver het volgende:
Als jullie jullie rank er ook bij zetten, dan schieten we al wat meer op?
oh ja ik speel het pas sinds kort
Verwijderd
zsm prism towers bouwen, muren om power planten heen. (werkt goed tegen rushers) zodra rush voorbij is, zelf aanvallen via water
Verwijderd
dan:
Harriers en veel bootjes (Aircraftcarriers
Dan veel tankjes etc bouwen
Dan verzwak ik hemm met mijn luchtmacht&marine-luchtmacht
Dan laat ik de tegenstander mij flink aanvallen (tank rush dus) die schakel ik uit dan is hij dermate verzwakt dat ik hem met een Tankrush kan uitschakelen
Meestal dan.....
Verwijderd
Maar het liefst val ik een vijandelijke basis met 2 legers aan.
Dan met begin ik meestal met luchtaanvallen of artillery zijn verdediging te verzwakken en ondertussen bouw ik 2 grote tank legers en een zooi infantery en dan probeer ik em van 2 kanten binnentevallen, waarbij ik eerst de infantery laat aanvallen met meteen daarachter de tanks.
Hierdoor blijven de meeste tanks heel en dan is het een eitje om zijn hele basis met de grond tegelijk te maken.
Harvesters killen vind ik persoonlijk nogal lame, ik win liever met een supergrote veldslag dan dat ik de tegenstander langzaam zwakker maak door zijn inkomsten weg te halen.
Tis wel een effectieve strategie dat wel.
Verwijderd
En er zijn zoveel taktieken.. maar de meeste zijn al achterhaald.. vooral als je via WOL gaat spelen. kheb btw 56 met mijn clan gestaan
Verwijderd
Chronotroopers in zo'n karretje, die roeleren het hardst.
Verwijderd
bouw 8 korean fighters, gelijk in het begin. Plaas de cyard op.
daarna als ze terug zijn blaas ik 1 voor 1 powerplants op zodat zijn verdediging dood is.
daarna zijn factories.
en dan ff afmake met tanks
het is me echt een keer gelukt ..
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Verdedigen is ook altijd leuk.
Harvesters slopen.
1x10^6 conscripts bouwen.
Vliegtuigjes.
Leuke dingen naar binnen Chronospheren.
Troepje Crazy Ivans of Tanya's
20 bases bouwen.
Ik doe van alles wat, maar alles (behalve de eerste) duurt heel erg lang, maar dat geeft niet, tijd genoeg
In die missies ram je er vaak wat sneller doorheen. Daar ben ik trouwens toch wel heeeel erg goed in
Ik doe niet aan allies...Op maandag 09 juli 2001 03:34 schreef mmxmmx het volgende:
Oke als je met 4 man in een spel bent 2 tegen 2 dus dan ga je eerst met een gewone spy naar 1 van de 2 en dat mislukt natuurlijk en dan ga je met een groep spys weer naar zijn war factory maar dan wel in gedaante van de honden van zijn allie hij denkt dan dat zijn allie hem wil helpen met honden tegen jou spy .
het is me echt een keer gelukt ..
Ikke wel hoor, eerst profiteer ik van ze, daarna stamp ik ze de grond in...Op maandag 09 juli 2001 03:52 schreef eamelink het volgende:
Ik doe niet aan allies...
Wat trouwens wel leuk werkt als je pas begonnen bent :
2 Refineries bouwen, waarvan je er 1 meteen weer verkoopt, je mag de Harvester dan houden. Dat scheelt behoorlijk, en geeft je een enorme voorsprong in het begin.
Persoonlijk vindt ik de tips in de postings hierboven niet echt geweldig, dat moet toch beter kunnen ?
wie ben jij..
je speelt duidelijk sc of bw op battle.net want je kent de termen gosu en chobo (koreaans => bw)..
wat is je bnet nick??
grtz,
Snow
Mijn tips:
-"tweak" je bouw-volgorde.
vast patroon nemen, en proberen met wat kleine aanpassingen. Die refinery truuk is trouwens een goede tip!
-Smart anticiperen, goed kijken wat je tegenstander doet....
Als hij bijvoorbeeld meteen alle derricks op een water-map aan het capturen is, kun je hem het beste meteen aanvallen omdat ie daarmee veel recources kwijt is.
over die primsmŽs: 6 sovjet tanks winnen makkelijk van 10 van die trage jongens.. zeker als de prismaŽs aanvallen.
Sommige games speel je puur met tanks, andere met een cominatie van alles.
En ik kan t weten want ik heb al een prijs ontvangen van Westwood
L