KPN Experia Box, Thomson Speedtouch 780

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb sinds een paar dagen het pakket voor mijn Interactieve TV+Internet binnen gekregen.
Het aansluiten van Interactieve TV ging vlekkeloos en dat werkt ook keurig.

Nu is het internet het probleem, op mijn KPN Experia Box, Thomson Speedtouch 780 brand het internet lampje niet en heb ik dus geen verbinding met het internet.

Ik heb de aan/uit knop al verschillende keren om geswitched en ook al meerdere malen de reset knop gebruikt doormiddel van een paperclip maar het lampje van het internet gaat niet branden.

Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Bij voorbaat dank.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:26
Brandt alleen Internet niet of DSL ook niet? In dat geval heb je 'm of niet goed aangesloten of je verbinding is nog niet opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen het internet lampje brand niet, het lampje voor DSL brand...mijn interactieve tv werkt ook prima, kan gewoon tv kijken via interactief.

Ik wilde mijn xbox360 verbinden met het internet maar ik kreeg steeds de melding dat ie geen verbinding met internet kon maken, ik kwam er later achter dat het lampje voor het internet niet brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinniel83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Kun je via Internet Explorer inloggen op het modem?
Soms moet je dan nog ergens bij de internet / broadband configuration op connect klikken.
En anders heel simpel, bel KPN en vraag waarom je geen internet hebt, zij kunnen als het goed is vanaf afstand om je modem inloggen en kijken wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er nog geen pc bijstaan, dat komt later van de week met de verhuizing, dus ik kan nog niet met internet explorer inloggen.
Ik heb het alleen nog maar geprobeerd met de xbox360.

Misschien dat het daaraan ligt inderdaad, ik heb er niet zoveel verstand van..ik ga het proberen en mocht het niet lukken dan bel ik de kpn wel en hopelijk dat ze dan een goede verbinding tot stand kunnen brengen.

Bedankt voor de tip en ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Bij mijn Tele2 modem (SpeedTouch 706WL) moest ik niets meer instellen, maar bij dezelfde modem met de laatste firmware van de SpeedTouch-website moest ik zelf eerst nog even de instellingen aanpassen.
Die zijn te vinden op 192.168.1.254 of speedtouch.lan als ik me niet vergis.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1