Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Topicstarter
Ik heb rond nieuwjaar de Sennheiser CX-300 II Black gekocht. Ze deden het prima, geweldige dopjes. Nu wou ik muziek luisteren alleen er komt uit het linker dopje bijna geen geluid meer. hoe hard ik mn MP3 (COWON S9) ook zet. Komt dit fenomeen vaker voor, en zo ja wat kan je er aan doen?

Alvast bedankt,

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Lijkt mij op kabel breuk, weet niet wat je er aan kan doen. Valt kabel breuk wel onder garantie? Zou ik graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
probeer sennheiser te bellen zeggen dat jer echter oordopje het niet doet. je krijgt vast nieuwe, in iedergeval bij logitech zijn ze daaar heel soepel in met mijn ultimate ears heb al een aantal nieuwe van hun gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:44
Het zou ook de mini-jack connectie met de muziekspeler kunnen zijn. Draai die is rond, kijk of je verschil hoort.

(Bij mijn iPod werken de oortjes in een bepaalde positie niet, een andere wel ;) )

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

dopjes?

AUD > PMD

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:06
Wat ook kan, is dat het dopje vol zit met puur natuur oorsmeer :) Mocht door te zuigen aan het dopje er weer geluid uitkomen, dan is dat waarschijnlijk de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:40
Volgens mij is dit een veelvoorkomend probleem. Toen ik de reviews op kieskeurig.nl over de CX300 aan het lezen was heb ik er zeker een stuk of 5 gezien die ditzelfde probleem hadden (al was het dan meestal vooral het rechteroortje wat zachter geluid ging weergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:14
Ik heb nu sinds een poosje ook deze Sennheisers, maar sinds een paar weken geeft bij mij ook het rechterdopje minder geluid dan de linker. Ik heb er nog geen tijd voor gehad om e.e.a. uit te zoeken, maar met dit topic zie ik dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Is er bekend wat Sennheiser met dit probleem doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:43
Ik had hetzelfde probleem.
Gister mijn oortjes met isopropyl en een wattenstaafje schoon gemaakt. Daarna tijdje on soppig water ondergedompeld... en ze werken weer even goed allebei. Mischien zelfs iets beter dan standaard :P

Dus mensen, probeer die dingen eerst uit te baggeren met zon probleem ;)

Ohja en een dagje drogen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door michel1991 op 26-03-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
Worked for me!
Net ff een paar uurtjes in water laten weken (kapot was ie toch al, dus als ie niet tegen water kon had ik nog niks verloren) en nou doet ie 't weer :)

Goeie tip dus van michel1991

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickH op 27-03-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

Topicstarter
Een goede tip michel, alleen heb ik de oordopjes al opgestuurd naar Sennheiser. Ik heb namelijk een mailtje ontvangen dat dit soort problemen onder de garantie vallen. En waarschijnlijk zal deze vervallen als je ze in het water doet. ;)

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je oren schoonmaken wil vast wel helpen te voorkomen om tegen dergelijke probs aan te lopen, stelletje viezeriken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:46:
Je oren schoonmaken wil vast wel helpen te voorkomen om tegen dergelijke probs aan te lopen, stelletje viezeriken. ;)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentM
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-09 17:17
En dat helpt inderdaad, want ik heb na 1.5 jaar nog steeds geen problemen what so ever met afname van volume, dit zijn zonder twijfel nog steeds de beste In-ear oordopjes die ik ooit heb aangeschaft (tot nu toe) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

Topicstarter
Het lijkt me sterk dat het door oorsmeer komt. Aangezien het van het een op het andere moment van vol volume naar bijna geen volume ging. En dus geen geleidelijke afname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
Ik heb hetzelfde met mijn CX400. Hebben jullie voor de garantie gewoon gemaild naar het adres zoals op de Sennheiser site?
Pagina: 1