KPN laat geen e-mails de deur uit met Entourage

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

ik heb net al een tij gezocht maar helaas niks passends gevonven. ik moet mijn bedrijvsmail via een experia box (thomson st 780) verstuuren maar dat lukt helaas niet.

ik weet niet of het misschien aan de verkeerde port ligt of misschien de beveiligings instellingen. er komt ook geen melding dat het mis gaat maar de mails worden niet verstuurd.

ik gebruik een smtp server en een pop server (smtp.1und1.de pop.1und1.de)

ik hoop iemand weet een oplossing... kpn weet het ook al niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 15:41

Eris

-

mail.kpnplanet.nl gebruiken

Ik kan mijn eigen mail servers ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Poort 25 uitgaand staat gewoon dicht. Alternatieve SMTP poort?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Gaat het hier om een zakelijke aansluiting? Of een particuliere? Indien het laatste: sterkte, dat gaat je niet lukken, aangezien KPN dit geblokkeerd heeft staan. Mails verzenden zal je via hun eigen mailserver moeten doen.

edit:
Iets met een spuit en het nummer 11 :P

[ Voor 10% gewijzigd door Foamy op 16-03-2010 15:42 ]

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is een prive aansluiting, maar het moet toch kunnen dat ik mijn mails kan verstuuren via entourage outlook ect.

ik heb geneens toegang op de router waar ik ALLES in kan stellen, ik heb alleen toegang waar ik een paar dingen in kan stellen.

is er een andere port dan 25? ik heb iets gehoord van 567 of 578 of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Je kunt je mail inderdaad best versturen via een mailclient. Mits je maar de servers van KPN opgeeft voor de uitgaande mail.

Als je een alternatieve poort wilt gaan gebruiken dan zal dit wel ondersteund moeten worden door de mailserver die je gebruikt. Dat zou je dus van te voren even moeten informeren.

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:49
Eigenlijk te gek voor woorden, helemaal als ze het zelf niet een weten.. Welke provider van KPN is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nouja bij de telefonische hulplijn kom je ook niet verder, het enige wat ze aanbieden is een technische klanten service die je moet betalen die dan langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Een andere poort is wel mogelijk, maar dan moet de systeembeheerder dit wel hebben ingesteld op je werk.
En anders maar gewoon de smtp server van je provider gebruiken, doet in principe hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:21

qless

...vraag maar...

Zoals gezegd, moet je perse de kpn mail relay gebruiken. Klaar, tenzij je een coparate lijn neemt

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Port 25 is afgesloten voor alle verkeer behalve de eigen mailservers van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danicom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06-2017
wat is het probleem om mail.kpnmail.nl als smtp te gebruiken?
Eventueel kan je de andere pakken, let dan alleen even op dat je verificatie aanzet

Serverkast.com

Pagina: 1