Creatief met oude monitor?

Pagina: 1
Acties:

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 20:21
Ik heb hierzo dus een oude compaq monitor staan (14 of 15 inch)

nu kan ik m natuurlijk gaan verkopen, maar ik dacht zo; misschien kan ik er wel iets creatiefs mee doen? met een beetje aanpassing een soort van beamer/projector van maken ofzo

iemand een goed idee?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 21:30

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

het lijkt me erg sterk dat je van een oud beeldscherm een beamer kan maken, aangezien een echte bekant 10000piek kost. toch denk ik dat je er wel leuke dingen mee kan doen, je kunt natuurlijk al je artistieke neigingen loslaten op je monitortje met een moker of zo. maar ik zou hem toch gewoon verkopen voor een paar tientjes

GreetZ
Me

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kan er een leuke vissenkom van maken!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 15:49 schreef Dericteur het volgende:

nu kan ik m natuurlijk gaan verkopen, maar ik dacht zo; misschien kan ik er wel iets creatiefs mee doen? met een beetje aanpassing een soort van beamer/projector van maken ofzo

iemand een goed idee?
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Goh ik heb nog een oude driewieler staan, hmmm.... kan ik er een boeing 747 van maken >:)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 08:05
A Nice Heavy Paper Weight! >:)

Verwijderd

We kunnen monitor slinger wedstrijden houden >:).

Das bruut, zoals de oude romeinen..... euuuh :? >:)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Op donderdag 08 maart 2001 15:49 schreef Dericteur het volgende:

iemand een goed idee?
Als je goed je best doet dan kun je er misschien wel een 19" trinitron van maken.
Ik heb ergens een site gezien waar dat uitvoerig werd beschreven. Ben alleen ff de URL kwijt..
Echt waar hoor >:)

Verwijderd

Ik heb er destijds een koekjestrommel van gemaakt. Ff de beeldbuis eruit geropt, en klaar is kees. Ik was alleen vergeten de stekker uit het stopcontact te halen. Dus elke keer als ik een koekje pakt kreeg ik een oplawaai, en was plots mijn koekje zwart geworden. :'(

>:)

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 17:02 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik heb er destijds een koekjestrommel van gemaakt. Ff de beeldbuis eruit geropt, en klaar is kees. Ik was alleen vergeten de stekker uit het stopcontact te halen. Dus elke keer als ik een koekje pakt kreeg ik een oplawaai, en was plots mijn koekje zwart geworden. :'(

>:)
dan zou ik er een broodrooster van maken ;)
Pagina: 1