Verschillende grootes monitoren naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:38
Hallo heeft iemand ervaring met het gebruiken van meerder monitor's naast elkaar van verschillende groottes?
Heb nu namelijk thuis een 21,5 inch schermpje staan. maar sinds ik stage loop en daar 2 schermen heb staan merk ik hoe handig is nu wil ik graag een 2e scherm erbij kopen :9
Allen nu verkopen ze het type scherm dat ik al had niet meer Toen dacht ik erover om een 24 inch anders scherm erbij te kopen >:)
iemand enig idee of dit lekker werkt? ik game en internet vooral mijn idee was om gewoon op de 24 inch scherm te gaan gamen en internetten over beide schermen te verspreiden ;)

Groetjes,
Voxyn

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is wel persoonlijk maar ik vind het prima werken.

Ik heb een 22"scherm naast mijn laptop staan. Op het ene scherm gebruik ik outlook en op het andere scherm ons backoffice pakket en Chrome.

De schermen staan op verschillende hoogtes en je kan dit in Windows prima instellen zodat je muis altijd in een rechte lijn beweegt.

Invoegen doe je zo!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Jup, ook ik heb ervaring in deze situatie.
Een 24 inch en een 19 inch naast elkaar. Dit werkt prima hoor, wel alles netjes afgesteld met Ultramon :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb nu 2x 24" maar heb voorheen lang gewerkt op 19" (1600x1200) en 17" (1280x1024) en dat werkte prima. Ik was dan wel niet kritisch over een muiscursor die links wat lager uitkwam ineens, maar dat is ook echt totaal niet storend.

Mother, will they like this song?

• Voxyn
Wat ik vergat te melden was het feit dat mijn 21,5 inch scherm ook al een resolutie had van 1920X1080 daarom was ik aan het twijfelen.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:06

Theo

moederbord

Ik heb ook vaak een extra monitor op mijn laptop aangesloten. Deze is 17" (laptop 12") en staat een halve meter achter/naast de laptop. Het is even wennen (vooral de luxe dat het scherm niet ophoudt aan de rand van het laptopscherm) maar ik ervaar het absoluut niet als storend.

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Ik gebruik ook soms een 17" naast een 22"-scherm. Ik heb hier ook totaal geen last van.

offtopic:
Verschillende groottes monitoren naast elkaar

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-02 19:28
ik heb het ook vrij extreem, een 19inch 4:3 CRT en een 15 inch lcd schermpje als secondair, werkt prima
game op de groote, extra informatie en teamspeak op de kleine monitor

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:13
Heb zelf een 17" laptopscherm en er een 19"TFT naast staan, lekker breed dus ideaal op games op te spelen (vooral WoW of strategy games waarbij het zien van veel landschap handig is) en dan op het laptop scherm extra info, Messenger in de gaten houden ed. Met "Resolutie instellen" van Windows zelf loopt de muis nagenoeg perfect over, maar is in dit geval niet zo'n groot probleem. Maar naast een 21.5 zo een 24 wel lekker moeten werken lijkt me

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-02 21:08
Ik heb een 24" en een 15" naast elkaar staan, en vind het verschil niet storend (Gebruik de 24 om te gamen, de 15 voor teamspeak/mediaplayer/sensors uitlezen

[img]error.jpg[/img]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak :o

Waarom zou een discussie over monitoren niet gewoon thuishoren in Videokaarten & Beeldschermen :?

Move OH -> VB

Oslik blyat! Oslik!

• Voxyn
dion_b schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 23:04:
Overige Hardware is geen dumpbak :o

Waarom zou een discussie over monitoren niet gewoon thuishoren in Videokaarten & Beeldschermen :?

Move OH -> VB
My bad, zo vaak kom ik niet in dit gedeelte van het forum ;).
Pagina: 1