[Adsense] Contact met Google Adsense opnemen erg moeizaam?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 18:55
Beste,

ik heb sinds een aantal weken een probleem met de weergave van mijn advertenties met google adsense. Dit werkte voorheen goed, maar door miscommunicatie werd mijn account tijdelijk uitgeschakeld. Hier begonnen de problemen dat de support van adsense zo goed als onbereikbaar is? Op hun contact e-mail adsense-nl@google.com wordt erg slecht gereageerd. Na enkele weken meerdere keren gemaild te hebben, kreeg ik opeens een reaktie op een van de mailtjes dat mijn account binnen 48 uur weer volledig operationeel zou zijn. Helaas gebeurde dat niet, maar nu weer totaal geen reaktie na 2 weken. Het begint nogal omslachtig te worden, en het liefst zou ik gewoon telefonisch dit oplossen met iemand. Als je Google NL belt krijg je een boodschap te horen dat ze een website hebben voor al je vragen (de ironie :)) en de boodschap dat je eigenlijk niet moet bellen, tenzij je een direct nummer hebt van iemand. Het support forum van google adsense bood ook geen oplossing.

Nu vroeg ik mij af of er nog andere manieren zijn hoe ik contact kan krijgen met de Adsense support? Heeft iemand een direct telefoonnummer van een adsense support medewerker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik heb ook problemen met AdSense gehad en die zijn ook niet naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb dus gewoon de AdSense code van mijn website verwijderd en AdSense op de block list van mijn browser gezet.

offtopic:
Voordat mensen hier beginnen te miepen over het al dan niet toegestaan zijn van het blokkeren van advertenties op T.net, ik heb een bannervrij abbo.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
Tja, eerlijk zie ik het liefst gewoon opgelost. Maar ik verbaas me gewoon over dat het zo slecht te bereiken is? Vooral de (on)mogelijkheid voor telefonisch contact stoort me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Ik deel je frustratie, maar de enige oplossing die ik zie is dat genoeg mensen AdSense de rug toekeren om dit soort redenen. Misschien dat de almachtige Google dan in de gaten krijgt dat het fout bezig is. "Don't do evil" :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
Ik denk dat je als bedrijf juist wel in contact met je klanten of leveranciers moet blijven. Weglopen is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een kantoor in Amsterdam.

Google Netherlands B.V.
15th floor
Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam
020 5045100

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Freezerator schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:42:
Ik denk dat je als bedrijf juist wel in contact met je klanten of leveranciers moet blijven. Weglopen is geen oplossing.
Klopt, maar het bedrijf Google is het contact met mij kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:10:
Er is een kantoor in Amsterdam.

Google Netherlands B.V.
15th floor
Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam
020 5045100

Link
Klopt, maar volgens mij heb ik in de startpost ook aangegeven dat je daar alleen een antwoordapperaat aan de lijn krijgt waar je doorverbonden kan worden als je een direct nummer weet. Nu kan ik random nummers gaan intoetsen in de hoop iemand te spreken, maar dat lijkt me ook niet echt de oplossing.
Pagina: 1