Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb hier de volgende situatie, in een bedrijfsomgeving staan 24 pc's. Deze pc's zijn zodoende weggewerkt zodat toegang tot de kast wordt verhinderd. Het aanzetten van deze pc's wordt voor de gebruikers een uitdaging. Hiervoor ben ik op zoek naar een oplossing. Wakeup on Lan werkt niet en heeft als nadeel dat de pc niet automatisch uitgaat. Ik ben opzoek naar een stukje software om via de server (small bussiness 2008) alle of een sellectie van de pc's aan en weer uit te zetten. Dit moet mogelijk zijn maar ik kom er niet uit.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Met vriendelijke groet,

Yannick Verhoeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
WoL + Remote Shutdown scriptje. Als WoL volgens jou niet werkt is het handig om eens uit te zoeken waarom 't niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:21:
WoL + Remote Shutdown scriptje. Als WoL volgens jou niet werkt is het handig om eens uit te zoeken waarom 't niet werkt.
WoL is niet beschikbaar in de bios. Nog een punt is dat de WoL software die ik heb getest niet goed genoeg is om een sellectie van pc's aan te zetten. Het moet zo voorgesteld worden dat er elke dag een tiental pc's aan moeten, dat er plaats is voor 24 en dat elke dag andere pc's gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 11:11
system center essentials + WOL?
machines die geen WOL ondersteunen kun je beter bij het vuil gooien, of je idee bij het vuil.

[ Voor 66% gewijzigd door Razwer op 16-03-2010 15:20 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.