ik heb nou windows media tools en als ik met mijn tvkaart dan opneem via media tools en ik bekijk het later dan zitten er allemaal van die tja raare strepen door heen, soms schokt het ook een beetje of het geluid loopt achter of te vaak weet iemand hoe ik mijn beeld beter krijg met opnemen?
Ik heb hier niet zo veel verstand van, maar wordt de videostream misschien gecomprimeerd opgeslagen, en is je pc net te traag daarvoor? Hierdoor kunnen er namelijk frames kwijtraken.
Voor die strepen heb ik niet zo gauw een verklaring..
Voor die strepen heb ik niet zo gauw een verklaring..
Siditamentis astuentis pactum.
nah..... dont think so een duron 750 mhz ewn 128 sdram pc 133 moet toch genoeg zijn en een g force?
en nog wat maar niet dat het een "super" systeem is maar ik denk dat het toch wel moet lukken
en nog wat maar niet dat het een "super" systeem is maar ik denk dat het toch wel moet lukken
is de resolutie waarin je captured wel deelbaar door 16... zowel horizontaal als verticaal ?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
heb je het al opnieuw geprobeert ?
ik ben namelijk benieuwd naar de oplossing van je probleem
ik ben namelijk benieuwd naar de oplossing van je probleem
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Pagina: 1