Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet, hoe ik absoluut zeker kan maken dat ik in het buitenland niet stiekum verbonden met met mijn Nederlandse provider?
Ik wil in het buitenland alleen mijn telefoon op standby hebben voor eventueel inkomende calls van het thuisfront en emailen met een wi-fi verbinding (waar deze aanwezig is) en ook via deze weg via de weblog van mijn provider mijn emails ophalen. Ik heb uiteraard geen zin in de torenhoge kosten door een ongewilde verbinding met het web via mijn Nederlandse provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
NoData downloaden van modaco, of APN veranderen naar een onbestaande APN :) (maar dit is ook wat nodata doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Luqq schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:57:
NoData downloaden van modaco
En niet vergeten de bestaande verbinding te verbreken, mocht die open staan.
Of je moet NoDataInRoaming downloaden, die doet het automatisch als ie buiten je eigen netwerk komt.
Werkt goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Edward3, welkom op GoT :) Zou je de volgende keer wel even de zoekfunctie willen gebruiken? Dit is namelijk al erg vaak besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
luqq en ronh, bedankt voor jullie reactie. Ik heb NoDataInRoaming gedownload en dat programma draait nu op de achtergrond. Is er nog een mogelijkheid om te controleren of het werkt of is het gewoon een kwestie van vertrouwen? ik neem aan dat jullie ervaring hebben met dit programma. Ik heb ondertussen ook van mijn provider (T-Mobile), vernomen dat je de klantenservice kunt bellen die dan de diverse internet opties uitzetten zoals jij ze geconfigureerd wilt hebben. Dit moet je dan wel op het laatste moment doen, op Schiphol bijvoorbeeld, want het wordt direkt geblokkeerd. En je moet de zaak bij terugkomst natuurlijk weer laten herstellen.
Moderator, ik zal mijn leven beteren en de volgende keer de zoekfunctie beter gebruiken.