Er zijn bepaalde files op m'n systeem die op zeker een false positive opleveren. Toch blijft m'n Avira erover doorzeiken:
Edit: over het versiebeheer, gewoon de allerlaatste van alles, product version = 9.0.0.419. Ik werk vanaf Windows 7 x64 RTM en het probleem doet zich voor op zowel de oude installatie (RC, 7229) als de nieuwe schone install.
Krijg je een hoop opties voorgeschoteld, waaronder ignore(dangerous). Ik weet dat het goed zit dus ik kies voor ignore. De volgende keer als ik ook maar in de BUURT kom van de betreffende map, dan gaat het alarm weer af. Kom op, gaat nergens over Avira en het gebeurt al sinds een lange tijd dus hou nou eens op met die false positives als een bedreiging afschilderen. Er zijn eigenlijk weinig mensen terug te vinden die last hebben van hetzelfde probleem, dus mijn vraag is: hoe zorg ik ervoor dat Avira eindelijk eens doet wat ik zeg?AntiVIR Guard : Attention, Detection!
A virus or unwanted program was found!
What should happen with the file?
Edit: over het versiebeheer, gewoon de allerlaatste van alles, product version = 9.0.0.419. Ik werk vanaf Windows 7 x64 RTM en het probleem doet zich voor op zowel de oude installatie (RC, 7229) als de nieuwe schone install.
[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 16-03-2010 10:06 ]