Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Diablo-achtig spel Magiers 4-player

Pagina: 1
Acties:

• wjuc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10 10:35
Ik zag in de nieuwste PC gamer een diablo-achtig spel, waarbij je met 4 magiers kan rondrennen(multiplayer).
Het is een nieuw spel, ontwikkelt/in ontwikkeling door Scandinavische studenten . .

Ik ben de naam kwijt, weet iemand hoe het heet en wanneer het uitkomt?
(op mijn werk geen toegang tot game-related websites, en ben op zoek naar de naam . .

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Magicka dacht ik.

Verwijderd

Torchlight? (en als dat niet hem is, dan is het sowieso een aanrader volgens vrienden van me).

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
idd magicka torchlight is al uit en niet met 4 spelers wel een spel om aan te raden.
Magicka

• wjuc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10 10:35
Torchlight was gaaf idd, via Steam was ie goed betaalbaar en nu uitgespeeld. Ik ga op zoek naar Magicka!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40
ik vind torchlight helemaal geen aanrader.
Direct gekocht, maar na een aantal uurtje steeds hetzelfde doen en me ergeren aan een hoop dingetjes die gewoon niet af zijn.
Heb ik het vervolgens niet meer aangeraakt.
Dan liever Titan Quest die veel meer diepgang had.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag betreft heb ik het even verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

Voor wat betreft Torchlight ben ik er wel echt positief over, toegegeven het is na verloop van tijd nogal repetitief in tegenstelling tot Diablo 2 of Titan Quest, maar ik heb me er toch zo'n 100 uur mee vermaakt (en eigenlijk maar één class gedaan).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Filmpje (interview + gameplay beelden) van magicka: YouTube: Magicka Interview

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:09

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Kleine schop:
Magicka is uit en het is eigenlijk best wel tof. Het is nog redelijk buggy helaas maar het wordt continue gepatched om alle onvolkomenheden eruit te halen:

http://store.steampowered.com/app/42910/

Voor updates van de makers: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1730927

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 23:55
Erg toffe game, chaotische actie, interessante manier van spells combineren en gewoon leuk om te spelen. Ohja, en nog eens met een flinke dosis humor!

Single player is het wel lastig, het is echt bedoeld voor multiplayer. Heb het vanmiddag gekocht en heb nu al 7 uurtjes gespeeld samen met mijn huisgenoot! :D

Alleen de bugs... Erg frustrerend, en het zijn er nogal veel... Maar de eerste patch is al uit, en hopelijk volgen er snel meer.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 01:27

Brazza

Byte me!

Dit spel is 4 dagen oud en nu al 3 updates van het spel! Ik denk dat we dit spel maar eens in de gaten moeten gaan houden, en verdient zeer binnenkort een eigen topic imo ;)

Verwijderd

Dit spel draait voor geen meter op mijn ouwe bak.
Maar zo mooi zag het spel er nu ook weer niet uit. What gives?

Verwijderd

Het spel zelf is origineel, leuk en zit vol humor. Helaas wordt het online gedeelte momenteel nog geplaagd door véél bugs en slechte netcode.

Misschien wat te vroeg gereleased, maar ze zijn gemotiveerd om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.
Pagina: 1