Printer met laagste printkosten d.m.v 'compatible' inkt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 05:29
Ben dus op zoek naar een simpel printertje, mag ook wel scannen, mag alles, als het maar goedkoop is met afdrukkwaliteit goed genoeg voor schoolopdrachten.

Ik kom dan uiteindelijk op Epson met de compatible T0715 inkt set's met 4 tankjes voor nog geen 4 euro per complete set die naar horen zeggen nog goede afdrukresultaten geven.

Zijn er misschien wat medetweakers die hier al eerder mee bezig zijn geweest welke nieuw aan te schaffen printer nog met cheap-ass carts kan printen zonder dat dit de kwaliteit of levensduur teveel benadeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

mijnes gebruik ook de T0715 maar waar haal je ze voor 4euro dan :P

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
HK/China/Engeland en dan het simpelst via ebay. (Zo uit engeland met weekje levertijd misschien 10 tankjes voor 10-12 euro inclusief verzend) Ik heb dat een tijd gedaan met mijn canon pixma 4XXX maar die heb ik zo lang niet gebruikt dat die uitgedroogd is :( Met compat inkt heb je wss meer kans op uitdrogen, dus elke maand minstens 1x alle kleuren gebruiken als je compat tankjes hebt zitten!

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 15-03-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:13
Moet het in kleur zijn? Anders op zoek naar een oude LaserJet die nog wat tonerinhoud heeft.

Ik heb hetzelfde gedaan, LaserJet 4000T met JetDirect interface gekocht voor 4 tientjes op Marktplaats, hangt hier mooi in het netwerk en ik hoef me alleen zorgen te maken over papier.

Denk dat de printer eerder kapot is dan dat de toner leeg is :D (en ik heb hem gekocht met halfvolle toner ofzo :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Moet inderdaad kleur, en ook toners zijn te hervullen ;-)