Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

Topicstarter
Vraagje i.v.m. een Tablet PC.

Ik ben al een lange tijd aan het kijken naar verschillende Tablet PC's, die zou vooral gebruikt worden enkel voor Internet.

Ik zal hier dus geen über tablet voor nodig hebben.
Ik heb mijn oog laten vallen op een HP Compaq TC1100, die staat te koop voor €█200 in nog een redelijke goeie staat.
Is dit een apparaat geschikt voor internet ? Zijn er misschien modernere die niet meer kosten als €345 en hetzelfde (of meer) doen ? had al gedacht aan de Archos 5, maar die is wel nogal klein, de Archos 9 is dan weer wel wat groter maar is dan weer te duur. Interesse in iPad heb ik niet(meer), en apparaten die nog moeten uitkomen ook niet ;).

Iemand die mij een tablet kan aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lqvd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 21:22
Ik heb zelf 3 jaar terug ook een tc 1100 op ebay gekocht, werkt op zicht prima maar je moet wel altijd zon wacom pen gebruiken voor de touch mogelijkheden.

Verder is het gewoon een wat ouder ding, batterijduur is dus vaak niet optimaal meer (max 3 uur bij mij) en er zit een verdomd grote rand om het scherm.

That said ik ben net verhuisd en werk nu al 3 maanden alleen maar op mn tablet en dat gaat prima, draait windows 7 top voor alleen internet en pdf'jes en af en toe filmpje kijken.

Als de batterij het beter zou volhouden zou ik voor onderweg ook top vinden, maar helaas is dat toch wat minder en merk ik dat ik hem ondanks dat ik 2 batterijen heb niet zo heel vaak meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

Topicstarter
Dan lijkt die mij perfect. En is € 200 nog een redelijke prijs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:59
Iets als de Asus Eee PC T91 is ook een optie. Da's een netbookje met wat meer accuduur etc, etc. Kost iets van 400 euro, dat wel. Ben er zelf iig erg tevreden over.